نشست جبهه علمی فرهنگی دانشگاه آزاد و پیام نور بروجن

استان چهارمحال…
به صورت مشترک برگزار شد:

نشست جبهه علمی فرهنگی دانشگاه آزاد و پیام نور بروجن

کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور و آزاد بروجن به مناسبت همزمانی با سالروز آزاد سازی خرمشهر نشست جبهه علمی فرهنگی را با موضوع انتخابات 1400 به صورت مشترک و حضوری برای اساتید دانشگاه های این شهرستان برگزار کرد.

 به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، این نشست با حضور هیئت رئیسه دانشگاه پیام نور و آزاد شهر بروجن، مسئولین کانون بسیج اساتید دانشگاهها و جمعی از اعضای علمی دانشگاهای یاد شده به صورت حضوری برگزار شد

در حاشیه این نشست احمد بهرامی عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور بروجن و مسئول کانون بسیج اساتید این دانشگاه از حماسه فتح خرمشهر به عنوان روزی سرنوشت ساز در تاریخ جمهوری اسلامی ایران یاد کرد.

بهرامی در ادامه به بازخوانی خاطرات این حماسه بزرگ پرداخت و یاد آور شد: در تاریخ جمهوری اسلامی و ایران عزیزمان روزهای بسیار بزرگ و مهمی وجود دارد که وابستگی مردم را به خاک خود نشان می دهند این روزها عظمت و بزرگی کشورمان را بارها برای مردم دنیا تداعی می کند.

وی افزود: تاریخ بار دیگر باید گواه حضور پرشور مردم ایران در انتخابات است سیل حضور و حماسه عشق بار دیگر مردم را به عرصه های حساس و سرنوشت ساز کشور سرازیر می نماید تا باری دیگر با رنگی نمودن انگشت سبابه خود مهری تایید کننده برجامه حاکمیت نظام جمهوری اسلامی بپوشانند.

بهرامی با اشاره به این نکته که عده ای تلاش دارند انتخابات ایران را از مسیر حقانیت خود خارج کنند، بیان کرد: اساتید دانشگاه در صف اول روشنگری و بصیرت افزایی جامعه قرار دارند نباید اجازه دهیم دشمن با ایجاد توطئه، افکار عمومی را منحرف سازد و بر نقشه شوم خود جامه عمل بپوشاند.

انتهای پیام   

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.