افزایش تخصص اساتید؛ راه مقابله با تهدیدات دشمن

asatid

افزایش تخصص اساتید؛ راه مقابله با تهدیدات دشمن

کارگاه توانمندسازی اساتید و کارکنان دانشگاهی به همت بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری در سالن دانشکده کشاورزی دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جنبش استادی بسیج استان چهارمحال و بختیاری، کارگاه توانمندسازی اساتید و کارکنان دانشگاهی به همت بسیج اساتید استان در سالن دانشکده کشاورزی دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

جانشین سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال وبختیاری، هدف این دوره را ارتقاء توانایی‌های اساتید در زمینه‌های بصیرتی، جریان‌سازی و شبکه سازی در مقابله با توطئه‌های دشمنان انقلاب دانست و با اشاره به شعار راهبردی سال، جهش تولید ضمن تبیین ماهیت جهاد اقتصادی و نقش مهم و تأثیرگذار جامعه دانشگاهی به واسطه ظرفیت‌های علمی و انسانی آنان، خواهان تدوین الگویی کارآمد و مناسب در مسیر توسعه جهاد اقتصادی و جهش تولید شد.

ایرج کیانی گفت: یکی از مباحث این دوره مهارت آموزی مسئولین و اساتید بسیجی در فضای مجازی و افزایش تخصص و توانمندی های لازم در استفاده از این فضا است.

در آخر پیرامون وضعیت کنونی جامعه در مقابله با عملیات روانی در فضای سیاسی و تهدیدات اینترنتی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.
انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.