لازمه بهره برداری صحیح و سالم از صنعت گردشگری الهام گرفتن از ارزش ها و فرامین اسلامی

استان چهارمحال…

لازمه بهره برداری صحیح و سالم از صنعت گردشگری الهام گرفتن از ارزش ها و فرامین اسلامی

نشست شورای فرهنگ عمومی استان با حضور حجت الاسلام و المسلمین نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد با اکثریت اعضا پیرامون موضوع فرهنگ اسلامی و ظرفیت های گردشگری برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی نهضت استادی بسیج استان چهارمحال و بختیاری، در نشست شورای فرهنگ عمومی استان چهار محال و بختیاری حجت الاسلام و المسلمین نکونام،امام جمعه شهرکرد و نماینده ولی فقیه در این استان به تبیین ضرورت‌ها و ظرفیت‌های گردشگری اسلامی و رویکردهای آن از منظر الگوهای فرهنگی اسلام و فقه اسلامی پرداخت و به صنعت توریسم و جایگاه ویژه آن که سبب رونق تولید و پیشرفت اقتصادی می شود اشاره نمود.

در ادامه دکتر بسیج مسئول سازمان بسیج اساتید استان و عضو هیئت علمی دانشگاه ضمن تبیین جایگاه ویژه صنعت گردشگری در استان لازمه بهره برداری صحیح و سالم از این صنعت را الهام گرفتن از ارزش ها و فرامین اسلامی دانست و آن را عامل  ایجاد مسیری برای حرکت به سمت تشکیل تمدن اسلامی در تبادل فرهنگ‌ها عنوان کرد.

وی در ادامه، ضمن اشاره به فرهنگ و خرده فرهنگ‌ها در صنعت بوم‌گردی، سیاست‌های جذب گردشگر را متناسب با الگوهای فرهنگی و اسلامی جامعه مقصد دانسته و به تشریح صنعت گردشگری و سیر و سیاحت از نگاه اسلام و قران پرداخت.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.