ابلاغ برنامه های سازمان بسیج اساتید در سرکشی از کانون ها

استان چهارمحال…
برنامه های کانون دانشگاه پیام نور شهرکرد ابلاغ شد:

ابلاغ برنامه های سازمان بسیج اساتید در سرکشی از کانون ها

ایرج کیانی جانشین سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری در روز شنبه 1399/08/10 طی بازید از کانون بسیج اساتید در دانشگاه پیام نور شهرکرد برنامه های این سازمان را ابلاغ کرد.

به گزارش روابط عمومی نهضت استادی بسیج استان چهارمحال و بختیاری، سرهنگ ایرج کیانی جانشین سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری در بازدید از کانون بسیج اساتید در دانشگاه پیام نور ضمن تقدیر و تشکر از دکتر ترکی مسئول آن کانون، برنامه های ابلاغی سازمان و همچنین فوق برنامه های کانون ها را مور نظر قرار داده و خواهان فعالیت و تشکیل گروه های حل مسئله به صورت تخصصی و ویژه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار محوری سال، جهش تولید شد.

در ادامه دکتر ترکی مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور شهرکرد و عضو هیئت علمی دانشگاه گزارش اجمالی از فعالیت های های این کانون را در عناوین مختلف از جمله علمی، فرهنگی و مناسبتی ارائه داد و از تعامل و همکاری با سایر نهادها و تشکلات دانشجویی در این مجموعه به جهت اجرای برنامه های اثر بخش اشاره کرد.

وی در ادامه، ظرفیت های این مجموعه را به جهت تربیت اساتید طراز انقلاب و مقابله با جنگ نرم دشمنان بسیار مناسب دانست.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.