نشست تخصصی ویژه بزرگداشت هفته وحدت

استان چهارمحال…
بسیج اساتید برگزار کرد:

نشست تخصصی ویژه بزرگداشت هفته وحدت

سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت بزرگداشت هفته وحدت نشست تخصصی را با حضور اساتید شهرستان لردگان به صورت مجازی و با سخنرانی دکتر احمد رضا بسیج برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی نهضت استادی بسیج استان چهارمحال و بختیاری، دکتر احمد رضا بسیج مسئول سازمان بسیج اساتید استان و عضو هیئت علمی دانشگاه در این نشست وحدت امت اسلامی را از راهبردهای بنیادین اقتدار امت اسلامی در تمام زمان ها و مکان ها برشمرد. و عزت جامعه اسلامی را مدیون وحدت و راه کارهای ارائه شده از طرف پیامبر خاتم (ص) دانست.

دکتر بسیج وحدت جهان اسلام و مسلمانان را دست قدرت و توانایی پروردگار و سپری محکم در مقابل زورگویی شیاطین، طاغوتیان و کینه توزان زمان  معرفی کرد.

وی گفت: وحدت فرصتی مناسبی برای همدلی و تشکیل تمدن نوین اسلامی و مقابله با توطئه های دشمنان است و از امت اسلامی خواست تا در برابر توطئه های دشمنان هوشیار باشند. اخیرا دشمن با تلاش در تفرقه افکنی میان مسلمانان جهان و توهین و به اسلام پیامبر اکرم(ص) قصد ایجاد تفرقه در میان این امت بود که به خواست پروردگار بزرگ این امر میسر نشد.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.