نشست تبیین استکبار ستیزی در بیانیه گام دوم انقلاب

استان چهارمحال…
به همت بسیج دانشجویی امام محمد باقر(ع) برگزار شد:

نشست تبیین استکبار ستیزی در بیانیه گام دوم انقلاب

نشست تبیین استکبار ستیزی در بیانیه گام دوم با سخنرانی دکتر احمدرضا بسیج پیرامون ترویج وتبیین بیانیه گام دوم، درک و فهم درست از آن در جمع هیئت بسیج دانشجویی امام محمد باقر(ع) برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی نهضت استادی بسیج استان چهارمحال و بختیاری، دکتر احمد رضا بسیج عضو هیئت علمی دانشگاه و مسئول سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری، به اهمیت موضوع استکبار و واژه مستکبر از منظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به عنوان پدیده جدید تقابل اسلام و استکبار پرداخته و از برکات و ثمرات این پدیده تغییر مسیر جهان به سمت استقلال، آزادی خواهی، ایستادگی و مقابله با نظام های زورگو عالم یاد کرد.

دکتر بسیج  در ادامه از علل کوتاه نیامدن ما در برابر آمریکا را تکیه بر اصول دین مبین اسلام و آیات قرآن کریم مبنی بر عدم تمکین بر فرمان غیر خدا و فرعونیان زمان اشاره کرد.

وی افزود: وجود اتحاد، توجه به توان داخلی و توانمندی­های خود به خصوص استفاده از ظرفیت نیروی های جوان و پر انرژی راه رسیدن به اقتدار ملی و به زانو در آوردن دشمنان انقلاب است که به همت پروردگار و تلاش دانشجویان این امر میسر می شود.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.