نشست بزرگداشت ویژه هفته بسیج

استان چهارمحال…
به صورت مجازی برگزار شد:

نشست بزرگداشت ویژه هفته بسیج

نشست بزرگداشت ویژه هفته بسیج به میزبانی مسئول بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی حجت الاسلام و المسلمین علی ثقفی وجمعی از اساتید دانشگاه پیام نور استان به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی نهضت استادی بسیج استان چهارمحال و بختیاری، در این نشست که با موضوع هفته مکتب اسلامی و اساتید استان برگزار گردید دکتر علی ثقفی مسئول بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی به تشریح مراحل پنج گانه رسیدن به تمدن انقلاب اسلامی از منظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)پرداخت و به کرامت انسانی که از وظایف اصلی حکومت در اهداف انقلاب اسلامی است اشاره نمود.

دکتر ثقفی کتب دهگانه انقلاب اسلامی را مجموعه کامل منظومه مکتب امام حاضر عنوان کرد که این مجموعه توانسته است تحول عظیمی در تولید علوم دینی و اسلامی ایجاد نماید.

وی از مهم ترین اهداف اصلی نظام سلطه را ایجاد انحراف در آرمان ها و اهداف یاد کرد که اساتید و مبلغان دینی با الگو گرفتن از امامین انقلاب اسلامی این توطئه ها را خنثی می سازند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.