برنامه زنده تلویزیونی پیرامون بسیج، نقش آفرین و تمدن ساز

استان چهارمحال…
به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج برگزار شد:

برنامه زنده تلویزیونی پیرامون بسیج، نقش آفرین و تمدن ساز

به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج برنامه زنده تلویزیونی با حضور دکتر احمدرضا بسیج، رئیس سازمان بسیج اساتید استان و سردار اکبری فرمانده محترم سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) پیرامون بسیج، نقش آفرین و تمدن ساز روز سه شنبه مورخ 1399/09/04 در ساعت 18 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی نهضت استادی بسیج استان چهارمحال و بختیاری، دکتر احمدرضا بسیج مسئول سازمان بسیج اساتید استان به توانمندی ها و ظرفیت های بسیج و بسیجیان در عرصه های مختلف امنیتی، دفاعی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، سازندگی، فرهنگی و بهداشتی که با صداقت، خلوص و شایستگی همیشه در میدان حاضر هستند اشاره کرد و به بررسی ابعاد مختلف فعالیت های این قشر مردمی پرداخت.

دکتر بسیج از مردم به عنوان پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی یاد کرد و بسیج را تشکل سازمان یافته ای از مردم دانست که همواره پشتوانه این انقلاب و نظام خواهند بود.

وی افزود: حضور مردم با بصیرت را در مقابله با توطئه های دشمنان انقلاب و مقابله با جنگ فرهنگی و نرم دشمن نشانه قدرت نظام و افول استکبار جهانی یعنی اسرائیل و آمریکا و حرکت به سمت تشکیل تمدن اسلامی دانست.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.