دیدار مسئولین سازمان بسیج اساتید با رئیس جدید دانشگاه علمی کاربردی شهرکرد

استان چهارمحال…
در دانشگاه علمی کاربردی شهرکرد صورت گرفت:

دیدار مسئولین سازمان بسیج اساتید با رئیس جدید دانشگاه علمی کاربردی شهرکرد

مسئول سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری دکتر احمدرضا بسیج به همراه جانشین این سازمان با حضور در دانشگاه علمی کاربردی شهرکرد با رئیس جدید این دانشگاه دیدار نمودند.

به گزارش روابط عمومی نهضت استادی بسیج استان چهارمحال و بختیاری، در این دیدار صمیمی که به علت معارفه رئیس دانشگاه علمی کاربردی صورت گرفت. دکتر احمدرضا بسیج مسئول سازمان بسیج اساتید استان ضمن آرزوی توفیق، سلامتی و موفقیت در مأموریت های محوله به دکتر بهروز شایق، رئیس جدید دانشگاه علمی کاربردی شهرکرد رسالت بسیج و اساتید بسیجی را در حفظ و صیانت از سنگرهای اعتقادی نظام و مقابله با هجمه های همه جانبه دشمن پس از جنگ تحمیلی بسیار مهم دانسته و تعامل خوب و مؤثر با آن دانشگاه را در اجرای برنامه های فرهنگی گامی مؤثر در تکامل و پویایی فضای فرهنگی دانشگاه و پیشبرد و حفظ انقلاب و دستاوردهای آن برشمرد.

در ادامه دکتر دکتر شایق از این ملاقات ابراز خرسندی کرده و ضمن تشکر از فعالیت های بسیج اساتید در آن دانشگاه، همدلی و تعامل سازنده خود را در ترویج فرهنگی بسیج مقاومت و مدیریت جهادی اعلام داشت.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.