نشست مشترک بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری با حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی

استان چهارمحال…
در سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد:

نشست مشترک بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری با حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی

نشست مشترک سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری با حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در محل ساختمان بسیج اساتید استان روز سه شنبه 2 دی ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی نهضت استادی بسیج استان چهارمحال و بختیاری، در این نشست دکتر احمدرضا بسیج مسئول سازمان بسیج اساتید استان هنر انقلاب در ایران را با توجه به سوژه ها و مضامین خاص از سایر هنرها در جهان متمایز دانست و ویژگی منحصر به فرد این هنر را بر خلاف دیگر مکاتب دین گریز و دین ستیز مارکسیسم و لیبرالیسم توجه ویژه به تربیت و تعالی انسان و ایجاد فضای مناسب برای رشد فضایل انسانی دانست.

دکتر بسیج هنر انقلاب را هنری متعهد دانسته که با تعهد به اخلاق و انسانیت سعی داشته است ارزش های دینی را بر فرهنگی منطبق ساخته و در جهان نیز عدالت و ایثار را به نمایش گذارد. لذا این هنر نه تنها بر جریان فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی تأثیر عمیق گذاشته بلکه در گسترش فرهنگ مبارزات رهایی بخش و مبارزه با نظام استکبار و سلطه در جهان بسیار ملموس و قابل تأمل است.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.