انقلاب اسلامی، فصلی برای بیداری ملت است/ انقلاب، ایران را وارد آوردگاه جهانی شدن، کرد

استان چهارمحال…
کارشناس مسائل سیاسی استان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد:

انقلاب اسلامی، فصلی برای بیداری ملت است/ انقلاب، ایران را وارد آوردگاه جهانی شدن، کرد

کارشناس مسائل سیاسی و استاد دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران فصلی برای بیداری است گفت: ملت ایران با انقلاب از دوران خمودی و خواب‌آلودگی خارج شدند.

به گزارش روابط عمومی نهضت استادی بسیج استان چهارمحال و بختیاری، احمدرضا بسیج کارشناس سیاسی و استاد دانشگاه در شهرکرد در گفت‌وگو با خبرگذاری جهان بین؛ اظهار کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی به دو دسته دستاوردهای معنوی و غیرملموس که قابل مشاهده برای عامه مردم نبوده و دوم دستاوردهای مشهود است.

وی با اشاره به اینکه دستاوردهای مشهود انقلاب اسلامی بارها  توسط رسانه‌ها بیان شده است یادآور شد: اما دستاوردهای غیرملموس همان دستاوردهایی است که به‌عنوان برکت در نظام جمهوری اسلامی ایران نهفته و کمتر به چشم می‌آید.

بسیج با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران فصلی برای بیداری است ادامه داد: ملت ایران با انقلاب از دوران خمودی و خواب‌آلودگی خارج شدند، این درحالی است که عرفا و اهل کمال اولین قدم برای رشد را بیداری عنوان می‌کنند و انقلاب اسلامی ایران این امکان را برای رشد ملت ایران فراهم ساخت.

این استاد دانشگاه اضافه کرد: اگر به صحنه‌های زندگی مردم پیش از انقلاب و بعد از آن نگاه کنیم خواهیم دید، قبل از انقلاب همه جامعه به غیر از برخی خواص در چه سطحی از معرفت، علم و دانش، کمالات، مطالعه، جهان‌بینی و ایدئولوژی قرار داشتند و امروز چه جایگاهی دارند، بنابراین خواهیم دید که این دو اصلا قابل قیاس نیستند و این دستاوردی دیگر است که شاید کمتر مورد توجه واقع شود.

وی حرکت و پیشرفت‌های صورت گرفته در سال‌های گذشته که بعد از بیداری ملت صورت گرفت را دستاورد دیگر انقلاب اسلامی ایران عنوان و خاطرنشان کرد: انسان تا زمانی که بیدار نشود حرکت نخواهد کرد، یادمان نرود که تا پیش از انقلاب تنها رژیم غاصب صهیونیستی به سمت جهانی‌ شدن حرکت داشت اما امروز انقلاب اسلامی سبب شد ما هم وارد آوردگاه جهانی شدن شویم و میدان را در دست بگیریم.

بسیج بیان داشت: ایران در راستای این حرکت خود در مقابل فرهنگ دجالی، فرهنگ مهدوی را پیش می‌برد و این حرکتی است که به سمت و سوی ظهور است و مانع حرکت یک‌سویه صهیونیست‌ها شد.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.