ششمین نشست خوانش بیانیه گام دوم انقلاب

استان چهارمحال…
به همت بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری به صورت وبیناری برگزار شد:

ششمین نشست خوانش بیانیه گام دوم انقلاب

ششمین نشست خوانش بیانیه گام دوم انقلاب پیرامون نقش انتخابات 1400 در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با همکاری مرکز هم¬اندیشی اساتید و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به صورت مجازی و برخط برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، احمدرضا بسیج عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان شهرکرد و مسئول بسیج اساتید استان در ششمین نشست خوانش بیانیه گام دوم انقلاب بسیج اساتید دانشگاه های چهارمحال و بختیاری که به صورت مجازی برگزار شد، عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران بزرگترین و مردمی ترین انقلاب در عصر جدید است که توانسته در برابر وسوسه های شیاطین با مقاومت و ایستادگی کرامت خود را حفظ کند.

وی از انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 به عنوان نماد اقتدار و شکوه ملت یاد کرد و افزود: برگزاری یک انتخابات پرشور و با مشارکت حداکثری مردم از اولویت های اصلی نظام جمهوری اسلامی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است و شکل گیری دولت کارآمد، انقلابی و توانمند لازمه عملیاتی نمودن بیانیه گام دوم انقلاب و رسیدن به تمدن نوین اسلامی معرفی کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان شهرکرد با تأکید بر اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات خوشایند دشمن نیست، تصریح کرد: دشمن نمی خواهد مردم در این انتخابات شرکت نمایند نزدیک انتخابات که می شود شروع می کنند و می گویند آزادی نیست، گاهی می گویند مهندسی است برای اینکه مردم را دلسرد کنند. اگر شرکت پرشور مردم در انتخابات با انتخاب درست همراه شود که نیروی با ایمان، کار آمد، و علاقمند به کار انتخاب شود آینده کشور تضمین خواهد شد.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.