هفتمین نشست خوانش بیانیه گام دوم انقلاب

استان چهارمحال…
به همت بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری به صورت وبیناری برگزار شد:

هفتمین نشست خوانش بیانیه گام دوم انقلاب

هفتمین نشست خوانش بیانیه گام دوم انقلاب پیرامون تبدبل جهان دو قطبی به سه قطبی با همکاری مرکز هم اندیشی اساتید و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به صورت مجازی و برخط برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، احمدرضا بسیج عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان شهرکرد و مسئول بسیج اساتید استان در هفتمین نشست خوانش بیانیه گام دوم انقلاب بسیج اساتید دانشگاه های چهارمحال و بختیاری که به صورت مجازی برگزار شد، عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران موجب شد جهان دو قطبی به سه قطبی تبدیل شود و پس از فروپاشی شوروی نیز به عنوان یک تمدن جدید و قدرت جهانی در برابر تمدن غرب قرار گیرد.

وی از انقلاب اسلامی ایران به عنوان یکی از کار آمدترین نظام ها در سراسر جهان یاد کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران فصلی برای بیداری جهان اسلام است. برخی از کشورها پس از انقلاب نقشه خاصی برای ادامه راه نداشتند از این رو پس از انقلاب سرنگون یا به دست نا اهلان افتاد تنها جمهوری اسلامی ایران بود که توانست بر اصول خود پایبند و استوار بماند.

عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان شهرکرد با تأکید بر تبیین و خوانش بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و نقش آن در بین نسل جوان، تصریح کرد: این خون شهیدان و جوانان غیوری است که با نثار جان با ارزش خود موجب قوت بخشیدن و حیات پر برکت نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

بسیج در پایان خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی در هیچ یک از آوردگاه های جهانی و جنگ هایی که بر ایران تحمیل شده هیچ گاه شروع کننده جنگی نبوده است و حتی یک گلوله از سمت ما به سوی دشمن شلیک نشده بود و تنها از خود در برابر دشمنان دفاع کرد گرچه در این حرکت متقابل نیز ضربه محکمی به دشمن وارد شد.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.