نشست مجازی درس هایی از نهج البلاغه

استان چهارمحال…
به همت بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری برگزار شد:

نشست مجازی درس هایی از نهج البلاغه

اولین جلسه از کلاس درس هایی از نهج البلاغه ویژه ماه مبارک رمضان به همت بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری در روز چهارشنبه 26 فروردین سال جاری به صورت برخط و با استفاده از بسترهای اینترنت ویژه بصیرت افزایی اساتید استان برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، احمدرضا بسیح مسئول بسیج اساتید استان درباره برگزاری کلاس‌های آموزشی نهج البلاغه، بیان کرد: با توجه به وضعیت کرونایی در کشور و عدم برگزاری کلاس‌های حضوری و با توجه به درخواست‌ها، تصمیم به برگزاری کلاس درس هایی نهج البلاغه گرفتیم، این کلاس‌ها به صورت مجازی و آنلاین در روزهای شنبه و چهارشنبه های هر هفته در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود

بسیج ضمن تبریک ایام ماه مبارک رمضان و حضور پرشور اساتید در این کلاس ها، اظهارکرد: این نشان می‌دهد اساتید انقلابی استان برای پذیرش آموزش‌ها آمادگی دارند که باید تلاش شود این آمادگی ها به صورت دائمی با برگزار دیگر کلاس ها افزایش یابد.

وی با اشاره به نقش استاد شهید مرتضی مطهری در ترویج نهج البلاغه بین قشر جوان، تصریح کرد: این شهید والا مقام نمونه بارز پژوهشگری است که با استفاده از مطالعه نهج البلاغه به صورت موضوعی مطالبی را مطرح کرد که در آخر باعث نگارش کتاب سیری در نهج البلاغه شد.  

مسئول بسیج اساتید استان با اشاره به کتاب ارزشمند نهج البلاغه در بین مسلمان خاطر نشان کرد: این کتاب از مشهورترین و تاثیر گذارترین کتب حدیثی شیعه است که حتی علمای اهل سنت و غیر مسلمان نیز شرح های زیبا در وصف نهج البلاغه نوشته اند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.