هشتمین نشست خوانش بیانیه گام دوم انقلاب

استان چهارمحال…
به همت بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری به صورت وبیناری برگزار شد:

هشتمین نشست خوانش بیانیه گام دوم انقلاب

هشتمین نشست خوانش بیانیه گام دوم انقلاب پیرامون دستاوردهای نظام در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با همکاری مرکز هم اندیشی اساتید و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به صورت مجازی و برخط برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، احمدرضا بسیج عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان شهرکرد و مسئول بسیج اساتید استان در هشتمین نشست خوانش بیانیه گام دوم انقلاب بسیج اساتید دانشگاه های چهارمحال و بختیاری که به صورت مجازی برگزار شد، عنوان کرد: مهم ترین کار اصولی که این انقلاب کرده است، تبدیل نظام طاغوت سالار به نظام مردم سالار است.

وی از از نظام مردم سالاری دینی به عنوان رکن اساسی جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و افزود: ملت ما تا قبل از انقلاب هرگز مزه حاکمیت مردم را نچشیده بود از اعلام مشروطیت تا سالی که انقلاب اسلامی پیروز شده هفتاد و پنج سال طول کشید که از این هفتاد و پنج سال، پنجاه و پنج سال دولت های خشن و دیکتاتوری پهلوی وابسته به قدرت های جهانی بر مردم به استبداد و ستمگری حکومت کردند.

عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان شهرکرد با شاره به استعماری که در زمان سلطنت پهلوی به اوج رسیده بود و عزل و نصب مستقیم شاه که توسط انگلستان صورت می گرفت، اذعان کرد: اگر بخواهیم تنها یکی از این دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی را بیان کنیم باید بگوییم روح خودباوری و روح احساس و عزتی را که در این سال ها جمهوری اسلامی به این کشور بازگزدانده است خود گام بزرگی در این زمینه است.

بسیج یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی را شکل گیری حکومت اسلامی دانست و یاد آور شد: انقلاب اسلامی فرصتی شد تا اعجاز قرآن در جامعه رخ بنماید از این رو مردم با مراجعه به آیات این کتاب ارزشمند به استقرار قسط و عدل در سایه تشکیل حکومت اسلامی به سعادت دست یافتند.

مسئول بسیج اساتید استان در پایان خاطر نشان کرد: آزادی یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی برای ملت ایران بود. خوشبختانه آنچه به عنوان آزادی در نظام اسلامی مطرح است، نه آن بی بند و باری است که جریان سلطه به عنوان ابزار توسعه قدرت به دنبال رواج آن است؛ بلکه به معنی رهایی از همه بندها و حصارهایی است که مانع رشد و کمال انسان است.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.