نشست ویژه روشنگری «بینش مطهر»

استان چهارمحال…
با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به صورت وبیناری شد:

نشست ویژه روشنگری «بینش مطهر»

نشست روشنگری «بینش مطهر» با همکاری بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد ویژه دانش افزایی اساتید این دانشگاه به صورت برخط و مجازی برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، احمدرضا بسیج مسئول بسیج اساتید استان در جمع اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به کتاب آزادی بندگی که طرح جامعی از منظومه مطالعات فکری شهید مرتضی مطهری بود اشاره کرد و افزود: هدف از مطالعه و تدبیر در آثار این استاد فرهیخته آشنایی با زندگی نوشته، آزادی و عبادت این شهید ارجمند است.

وی اضافه کرد: این شهید فرهیخته در بخشی از این کتاب با اشاره به مقام والای انسانیت، این چنین گفته است «هرگزِ امتی ملتی گروهی جمعیتی به مقام قداست یعنی مقامی که بشود آن ملت را تقدیس و تمجید کرد و مقام افتخار نخواهد رسید مگر این که در آن ملت کار به آنجا برسد که ضعیف در مقابل قوی بایستد و بدون آن که  تعتعه و لکنتی به زبانش بیفتد حق خودش را از قوی مطالبه کند».

بسیج به گوشه ای از بیانات رهبرمعظم انقلاب درباره استاد شهید مرتضی مطهری و عنایت ویژه ایشان به شخصیت و آثار این علامه بزرگ به عنوان بیانات کلیدی و راهگشا اشاره نمود و تصریح کرد: جریان فکری شهید مطهری به عنوان جریانی ممتاز برجستگی های فراوانی در جامعه کنونی دارد و چراغی برای تدبیر اساتید در خود شناسی و شناخت مقام والای انسانیت است.

مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری در پایان یادآور شد: مأموریت اصلی اساتید در این حوزه تحقیق و پژوهش در آثار این استاد در ابواب مختلف و استخراج تفکرات شهید مطهری و انتقال این منظومه فکری به جامعه دانشگاهی شود.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.