نشست اعضای کارگروه مشکلات آموزش عالی استان

استان چهارمحال…
به همت بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری برگزار شد:

نشست اعضای کارگروه مشکلات آموزش عالی استان

نشست اعضای کارگروه مشکلات آموزش عالی استان با حضور حشمت الله صمیمی رئیس کارگروه، ایرج کیانی جانشین بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری و سایر اعضاء در روز پنج شنبه 9 اردیبهشت سال جاری در سالن کنفرانس بسیج اساتید استان برگزار شد.

به گزارش دفتر سانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، حشمت الله صمیمی رئیس کارگروه مشکلات آموزش عالی استان در خصوص وضعیت آموزشی دانشگاه های عالی زیر مجموعه در این استان گفت: در گذشته وضعیت آموزشی استان خوب بود اما به دلیل همه گیری ویروس منحوس کرونا و استفاده از فضای غیر حضوری و بسترهای اینترنت  این روند متوقف شد از این رو دانشگاه های استان باید با اقدامات درست و سنجیده دوباره این عرصه را برای آموزش دانشجویان فراهم نمایند.

صمیمی افزود: دانشگاه های استان با ایجاد زیر ساخت های مناسب و بهره بردن از توان حداکثری در آموزش و همچنین بالا بردن سطح تدریس به دلیل غیر حضوری بودن دانشجویان در دانشگاه ها نباید کیفیت را فدای کمیت کنند تا اینگونه دانشجویان در این زمینه از تحصیل باز نمانند و همچون گذشته روند  آموزش افزایش یابد.

ایرج کیانی جانشین بسیج اساتید استان نیز در این نشست با اشاره به اینکه دانشگاه ها و مراکز عالی استان باید به این باور برسند که رشته های زیر مجموعه مهارتی و فنی به دلیل موقعیتی که استان دارد موجب ریشه کن شدن بیکار می شود، گفت: مراکز عالی باید مهارت را در دانشجویان با استفاده از دروس علمی و عملی در دانشجویان فنی و حرفه ای بالا ببرن و اینگونه بسیاری از مشکلات بیکاری در استان ریشه کن می شود.

کیانی در پایان خاطر نشان کرد: هدف از ایجاد این کارگروه در استان شناسایی و بررسی مشکلات آموزشی در دانشگاه ها و مراکز عالی استان است و با استفاده از هم افزایی اساتید و برخی پژوهشگران حاضر در این جلسات این مشکلات را بهبود و کیفیت آموزش را دانشگاه ها به واسطه شناسایی سریع این معضلات افزایش دهند.

انتهای پیام

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.