انتخابات پیش رو افقی روشن برای جمهوری اسلامی ایران رقم می زند.

استان چهارمحال…
در برنامه رادیویی ایران ما از شهرکرد مطرح شد:

انتخابات پیش رو افقی روشن برای جمهوری اسلامی ایران رقم می زند.

نشست ویژه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها و اهمیت آن در بدنه حاکمیت با حضور احمدرضا بسیج مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری و عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان شهرکرد در برنامه رادیویی ایران ما از صدا و سیمای استان برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال وبختیاری، احمدرضا بسیج مسئول بسیج اساتید استان با حضور در برنامه رادیویی ایران ما در صدا و سیمای شهرکرد، عنوان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو افقی روشن برای چهل ساله دوم انقلاب اسلامی ایران رقم می زند.

وی با اینکه سرنوشت هرکشوری را مردمش رقم خواهند زند، گفت: از نظر عرفی انتخابات یک وظیفه شرعی و دینی است که تکلیفی بر دوش همه مردم ایران خواهد بود از این رو یک ملت زمانی می توانند از دمکراسی سخن بگویند که خود ایجاد کننده آن باشند.

بسیج به نقشه های شوم استکبار در تشویق مردم برای عدم حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو اشاره کرد و افزود: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی به واسطه تبلیغات دروغین و هزینه های مالی بسیار گزاف در فضای مجازی سعی دارند مردم را برای حضور در انتخابات که یک واجب شرعی است دلسرد نمایند و با ایجاد شکاف در بین مردم و مسئولین هبستگی ایجاد شده را به حداقل برسانند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص انتخابات سال 1400 افزود: انتخابات هم از جنبه داخلی و هم از جنبه خارجی باعث ایجاد نوسازی در بدنه ودستگاه اجرایی کشور می شود، افراد تازه نفس و با انگیزه وارد عرصه کار و رقابت می شوند و یک نوسازی صورت می گیرد.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.