روز قدس روز دفاع از حقوق انسانی و قانونی یک ملت متمدن در برابر استکبار جهانی است.

استان چهارمحال…
در صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری مطرح شد:

روز قدس روز دفاع از حقوق انسانی و قانونی یک ملت متمدن در برابر استکبار جهانی است.

نشست ویژه روز جهانی قدس و اهمیت آن در دنیای اسلام با حضور احمدرضا بسیج مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری و حجت الاسلام والمسلمین مهدی طاهری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان در ویژه برنامه چشم انداز در صدا و سیما مرکز شهرکرد برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، احمدرضا بسیج مسئول بسیج اساتید استان و عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان شهرکرد با اشاره به اهمیت روز قدس، تصریح کرد: امام خمینی (ره) نور امید را در دل مردم مظلوم فلسطینی تاباند و میلیون ها انسان آواره و مبارز را برای مقابله عملی با توطئه های رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جهانخوار مصمم تر و استوارتر کرد.

وی افزود: قدس قبله نخست مسلمانان در سراسر جهان است که رژیم اشغالگر قدس و صهیونیست جنایتکار از سال 1948 آن را از دست ساکنان اصلی بیت المقدس خارج کرد و به اشغال خود در آورد. از این رو به بزرگترین و طولانی ترین نسل کشی تاریخ و جنگی نابرابر در جهان تبدیل شده است.

بسیج ادامه داد: تاریخ هیچ گاه رشادت های مردم مظلوم فلسطین را فراموش نخواهد کرد و آینده گان خود گواه این جنگ نابرابر خواهند بود. مردم ستم دیده فلسطین از آغازین روزهای این نسل کشی و بزرگترین جنایت تاریخ رژیم اشغالگر قدس با دست خالی، هیچگاه با دشمن قسم خورده خود بر سر اعتقادات خویش معامله نکرده اند و اهمیت این روز در این است که اجازه فراموش کردن جنایت و تعدی به قدس را نمی‌دهد.

مسئول بسیج اساتید استان روز قدس را به عنوان روز اسلام و حکومت اسلامی دانست و عنوان کرد: در این روز تاریخی تمام دنیا باید بداند که دیگر کشورهای استعمارگر حق پیشروی در ممالک اسلامی را ندارند این روز، روز بیداری جهانی، روز بیداری اسلامی و روز قدس است که مردم در سراسر دنیا برای انزجار عمومی از رژیم اشغالگر و فاسد صهیونیست به پا می خیزند.

بسیج ادامه داد: این جهانی شدن از تجاوز و اشغال از نیل تا فرات آغاز شد و برای اینکه بتوانند بر ظلم و اشغالگری خود سرپوش بگذارند و اذهان عمومی ملت‌ها متوجه این ظلم و جنایت بزرگ نشود، با عناوین گوناگونی ذهن مردم را از موضوع منحرف و به سمت و سوی دیگری معطوف کردند.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی طاهری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان نیز در این نشست با اشاره به اینکه امروزه فضای مجازی که همپای فضای حقیقی دارای تأثیر و کارکرد مناسب برای بیداری و آگاهی بخشی به نسل آینده در خصوص روز جهانی قدس است، بیان کرد: اگر این فضا مهندسی شده و با طرح و برنامه باشد می‌تواند فرصت بسیار خوبی برای گرامیداشت روز قدس باشد

وی افزود: اکنون که فضای کشور به واسطه ویروس منحوس کرونا به گونه ای شده است که امکان تجمع برای انزجار عمومی از رژیم اشغالگر قدس وجود ندارد، می‌توان با هوش و درایت این روز را به صورت مجازی پاس بداریم و مانع توطئه‌ها برای سوءاستفاده و به فراموشی سپردن این روز بزرگ شویم.

طاهری در پایان یادآور شد: ما مسلمانان علاوه بر مشت گره کرده خود برای اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی، گاهی نیز باید مطالعه و تحقیق کنیم، بنابراین امسال فرصت مناسبی است که بتوانیم آگاه‌سازی و مطالعه کنیم تا سال آینده با آگاهی کامل با مشت گره کرده تنفر خود را علیه رژیم غاصب صهیونیستی نشان دهیم.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.