سلسله نشست های بصیرتی انتخابات سیزدهم

استان چهارمحال…
با همکاری بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری به صورت وبیناری برگزار شد:

سلسله نشست های بصیرتی انتخابات سیزدهم

سلسله نشست های بصیرتی انتخابات سیزدهم پیرامون دولت تراز در بیانیه گام دوم با تمرکز بر انتخابات 1400 با همکاری معاونت تربیت و آموزش سازمان بسیج اساتید کشور به صورت مجازی و برخط برگزار شد.

به گزارش دفتر سانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا منصوری مدرس سطوح عالی و خارج حوزه و عضو قرارگاه بیانیه گام دوم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، عنوان کرد: فرصت ها و ظرفیت های ایجاد شده در بیانیه گام انقلاب موجب تعالی و رشد کشور در مسیر پیشرفت و آبادانی شده است از این رو باید این فرصت را غنیمت شماریم و تمام تلاش خود را برای ساختن ایران آباد به کار ببریم.

منصوری افزود: در گام اول انقلاب ما می بایست بر اساس یک سری مبانی و اهداف خاص حرکت و کشور را به آن سمت هدایت می کردیم که بر اساس تعبیر امام خمینی (ره) این اهداف در گام اول انقلاب محقق نشد و با شناخت مشکل چرا نرسیده ایم مطالبه برای ما تعریف می شود.

حجت الاسلام و المسلمین منصوری در ادامه به اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بایدها و نباید های در این بیانیه پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی در گام دوم باید به شناخت فرصت ها و ظرفیت ها بپردازد و خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی را الگوی راه خویش قرار داده تا راه رسیدن به فلسفه برابری و برادری در این بخش محقق شود.

این مدرس سطوح عالی و خارج حوزه خاطر نشان کرد: امام خمینی (ره) امت گرایی و محور گرایی را در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی احیا کرد و این ملت ایران است که با پیروی از مقام معظم رهبری مدظله العالی باید این سنت را دنبال نماید.

وی در پایان انتخابات پیش رو را فرصت مناسبی برای خودشناسی و احیای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: با توجه به آنچه در بیانیه گام انقلاب اسلامی آمده است ملت ما تاکنون ویژگی های دولت تمدن ساز را لمس نکرده است از این رو  با انتخاب فردی حزب الهی، مومن و جوان به امید پروردگار بتوانیم این امر را در ادامه راه میسر سازیم

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.