روز قدس روز بیداری جهان اسلام در برابر ظلم رژیم اشغالگر صهیونیست است

استان چهارمحال…
در گفتگو با خبرگذاری جهانبین نیوز مطرح شد:

روز قدس روز بیداری جهان اسلام در برابر ظلم رژیم اشغالگر صهیونیست است

مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرگذاری جهان بین نیوز، گفت: حضرت امام خمینی (ره) رهبر امت اسلامی در اقدامی حکیمانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز جهان قدس نامگذاری کرد و قدس را قبله نخست مسلمان جهان خواند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، احمدرضا بسیج مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری و عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان شهرکرد در گفتگو با خبرگذاری جهانبین نیوز عنوان کرد: وجه تمایز و مشترکات مسلمان در سراسر کره زمین قبله مسلمانان بیت المقدس است که از مبارزه با سنگ و چوب تبدیل به موشک و آتش بر سر اشغالگران شده است.

وی با بیان اینکه برخی از کشورهای خودفروخته عرب با سکوت خود در قبال محکوم کردن رژیم اشغالگر قدس در ادامه دادن به این جنگ نا برابر که موجب شده بزرگترین نسل کشی که دنیا به خود دیده است ایجاد شود، تصریح کرد: حکام برخی از کشورهای عرب با وعده پول و گاهاً برخی از آن ها به دلیل ترس از این رژیم در برابر ظلم روا شده به مردم ستم دیده فلسطین سکوت اختیار کردند و بر روی ظلم به هم نوعان خود چشم پوشیده اند.

بسیج ادامه داد: غریب به 80 سال است مردم مظلوم فلسطین رنگ آرامش به خود ندیده اند و دشمن قسم خورده با ایجاد جنگی نابرابر و ایجاد نفاق در بین برخی از کشورهای عربی و ایجاد دو دستگی در بین جوانان این کشورها سعی دارد این نسل کشی را در بین این اقشار جامعه کمرنگ جلوه دهد.

وی بیان کرد: امروزه جنگ، جنگ اراده‌هاست، یعنی اراده کسانی که به دنبال گسترش فرهنگ دجالی بوده و در مقابل، کسانی به دنبال گسترش فرهنگ مهدوی هستند، طبق آیات قرآن که می‌فرماید دشمن‌ترین افراد برای شما یهودیان هستند، یهودیان در طول تاریخ چندین مرتبه مرتکب فساد گسترده شدند، بنابراین اگر کسانی مقابل آن‌ها قرار نگیرد همه جهان پر از فساد خواهد شد.

مسئول بسیج اساتید استان بیان کرد: صهیونیست‌ها برنامه‌ای بلندمدت برای تصرف دنیا داشتند که نقطه آغاز این اشغالگری از نیل تا فرات و ادامه آن از فرات تا سوئیس و مرحله آخر، اشغال و سیطره بر کل جهان بود، لذا آغاز این اشغالگری از فلسطین است و روز جهانی قدس جلوی این جنایات را گرفت.

وی با بیان اینکه روز قدس روز انزجار عمومی از رژیم غاصب، جنایتگر و کودک کش قدس است، اظهار کرد: نفرت از رژیم جنایتکار قدس را می توان یک واقعیت جهانی توصیف کرد وظیفه ما مسلمانان چه در جهان شیعه و چه در جهان سنت ایجاد همبستگی و انزجار عمومی از این رژیم در روز جهانی قدس است تا اینگونه به مردم جهان اثبات کنیم این رژیم در بین جهان اسلام مقبولیت ندارد.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.