در بحث انتخاباتی نباید بازیچه دست دشمنان شویم

استان چهارمحال…
مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری:

در بحث انتخاباتی نباید بازیچه دست دشمنان شویم

مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاریدر حاشیه نشست مشترک با حوزه علمیه استان گفت: در انتخابات پیش رو این مصالح کشور است که اولویت را مشخص می کند باید سعی کنیم از نقشه دشمن با هدف برهم زدن ثبات کشور در مسیر انتخاباتی آنگونه که دوست دارند جلوگیری نماییم.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال وبختیاری، احمدرضا بسیج در حاشیه نشست مشترک با حوزه علمیه استان اظهار داشت: نظام سیاسی کشور به نظام مردم سالاری دینی و نظام مبتنی بر ولایت فقیه معروف است و از جهت اینکه اصل نظام مربوط به حاکمیت و ولایت بوده است با سایر نظام ها سیاسی جهان متفاوت است.

وی افزود: حضور مردم در صحنه های مهم کشور به خصوص عرصه انتخاباتی در حقیقت یک وظیفه شرعی و الهی است که مردم با حضور خود در این رویداد مهم و حسنه بر این امر صحه می گذارند و تکلیف الهی خود را انجام می دهند در همین راستا امام راحل، مقام معظم رهبری، دلسوزان و آگاهان به نظام مردم را برای حضور در صحنه های انتخاباتی تشویق می کنند.

بسیج با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات ازنوع انتخاب آنها مهمتر است، تصریح کرد: عدم حضور مردم در انتخابات مولفه ای مثبت برای دشمن محسوب می شود به این صورت که دشمن سعی می کنند در مجامع جهانی ایران را منزوی جلوه دهد و با فشار حداکثری تحریم ها درصد مشارکت مردم در انتخابات پیش رو را پایین بیاورد.

عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان شهرکرد ادامه داد:حضور حداکثری مردم در انتخابات دو پیام هم دارد. نخست پیامی به دشمن و دیگری حاکم شدن اراده اکثریت بر جامعه است در غیر این صورت پایین بودن درصد مشارکت مردم پیام منفی را به دنبال دارد و این امر بیشتر به نفع دشمن است.

وی با بیان اینکه در انتخاب و شناسایی نامزدهای انتخاباتی باید دقت فراوان شود در رابطه با این انتخاب، اظهار کرد: این امر بسیار نادرست است که عده ای گمان کنند چون شخصی توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت شده است پس مبرا از هرگونه خطا و  اشتباه است چرا که انسان می تواند با توجه به شرایط جامعه گاهی دچار لرزش شده و از مسیر حق فاصله بگیرد. پس اینگونه نیست که فقط نسبت به گذشته او باید تصمیم گیری کرد و باید همه جوانب را برای انتخاب فرد شایسته در نطر بگیریم.

بسیج در پایان خاطر نشان کرد: با حضور حداکثری مردم در انتخابات کشور 1400 این اجازه را به دشمن نمی دهیم برای جامعه ما تصمیم بگیرد و مسیر انتخابات را آنگونه که مورد مطلوبش است هدایت کند. با انتخاب درست مردم به یاری حق تعالی شخصی را برای این امر خطیر بر مسند این کرسی بنشانیم که مصالح کشور و انقلاب را به بهترین شکل برای آینده در نظر بگیرد.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.