دوازدهمین نشست خوانش بیانیه گام دوم انقلاب

استان چهارمحال…
به همت بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری به صورت وبیناری برگزار شد:

دوازدهمین نشست خوانش بیانیه گام دوم انقلاب

دوازدهمین نشست خوانش بیانیه گام دوم انقلاب پیرامون انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، جامعه اسلامی، دولت اسلامی و تمدن اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب با همکاری مرکز هم اندیشی اساتید و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به صورت مجازی و برخط برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، احمدرضا بسیج عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان شهرکرد و مسئول بسیج اساتید استان در حاشیه دوازدهمین نشست خوانش بیانیه گام دوم انقلاب بسیج اساتید دانشگاه های چهارمحال و بختیاری که به صورت مجازی برگزار شد، عنوان کرد: پیشرفت و تمدن اروپاییان در سایه تلاش دانشمندان مسلمان است.

وی افزود: ماحصل پیشرفت اروپا و اروپاییان اسلام و دانشمندان مسلمانی هستند که با تربیت عالمان و فیلسوفان اروپایی به نوعی تمدن اسلامی، فرهنگ و روحیه خود باوری را در آن ها دمیدند. تا قبل از قرون وسطی تنها کتب و آموزه های علمی مسلمانان بودند که در اروپا تدریس می شدند.

 بسیج با اشاره به اینکه اسلام بزرگترین خدمت به بشریت را با تربیت دانشمندان و فیلسوفان بزرگ اروپایی کرده است، بیان کرد: بسیاری از اختراعات و پژوهش ها را تا قبل از پیدایش قرون وسطی دانشمندان مسلمان، انجام داده بودند که به با وجود دولت های استبدادی در آن زمان توان به سرانجام رساندن این اختراعات برایشان میسر نبود. بعنوان مثال هواپیمایی را که دانشمندان مسلمان اختراع کرده بودند اروپاییان به نام خود به ثبت رساندند.

مسئول بسیج اساتید استان بیان کرد: با وجود اینکه کشورهای مسلمان کهن ترین انقلاب، تمدن و جامعه اسلامی را در عصر خود داشتند اما این فرهنگ اروپاییان بود که به واسطه بی لیاقتی برخی از حاکمان اسلامی به عنوان فرهنگ و تمدن غالب در این سرزمین ها که به نوعی خود ایجاد کننده فرهنگ نوین در جهان بوده اند جایگزین شده است.

وی نقشه و راه پیشرفت کشورهای مسلمان و دستیابی به تمدن اسلامی را در پیروی از کتاب مقدس و آسمانی قرآن دانست و ادامه داد: تنها راه رسیدن به انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، جامعه اسلامی، دولت اسلامی و تمدن اسلامی الگو برداری از آموزه های اسلامی است که خداوند در قالب یک کتاب آسمانی برای هدایت بندگانش به وسیله پاک ترین بنده اش برای جهانیان نازل کرده است.

مسئول بسیج اساتید استان در پایان خاطر نشان کرد: با گذشت بیش از چهل از انقلاب اسلامی بزرگترین سیاست تبلیغی و رسانه ای دشمن مأیوس سازی مردم و حتی مسئولین ما از آینده است. خبرهای دروغ، تحلیل های مغرضانه، وارونه نشان دادن واقعیت ها، بزرگ کردن عیوب و کوچک نمایی محسّنات برنامه همیشگی آن هاست که با استفاده از درایت رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی در کتاب بیانیه گام دوم و ایجاد نهال امید در نسل های آینده خوشبختانه این توطئه ها خنثی شدند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.