شور و حماسه حضور در انتخابات همت بلند همگان را می طلبد

استان چهارمحال…
در نشست شورای فرهنگ عمومی استان مطرح شد:

شور و حماسه حضور در انتخابات همت بلند همگان را می طلبد

نشست شورای فرهنگ عمومی استان با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، احمدرضا بسیج مسئول سازمان بسیج اساتید استان و سایر ادارات پیرامون انتخابات سال 1400 در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، در این نشست حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام نماینده ولی فقیه در استان در خصوص انتخابات پیش رو افزود: انتخابات در ایجاد تحول کشور نقش بسازایی را ایفا می کند و باید تلاش شود انتخاباتی پرشور داشته باشیم.

وی بیان کرد: یک انتخابات پرشور همت همه دستگاه ها، ادارات و ارگان ها را می طلبد از این رو باید به این باور رسید که انتخابات موجب تحول نظام سیاسی و اعتقادی و پیشبرد سیاست های دولت و مردم در عرصه های داخلی و خارجی می شود حضور پرشور در انتخابات اثبات حقانیت ظلم علیه باطل است که به حول قوه الهی و به لطف حضور مردم به مانند گذشته حماسه ای جدید برای ایرانمان رقم خواهیم زد.

نکونام به انتخابات 28 خرداد اشاره کرد و گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات پشتوانه نظام و انقلاب است از این رو وظیفه شورای نگهبان بسیار حساس و مهم است و این شورا باید با دقت فراوان و درایت بالا مصالح نظام و انقلاب را در نظر بگیرد.

در ادامه دکتر احمدرضا بسیج مسئول سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری به پیروزی مردم مظلوم فلسطین اشاره کرد و افزود : به لطف خدا قدرت پوشالی اسرائیل بار دیگر بر همگان روشن شد و مردم خود به عینه دیدن همت و پشتکار جوانان فلسطینی را که مبارزه با چوب و سنگ را به مبارزه با موشک تبدیل و بر سر رژیم اشغال گر قدس فرود آوردند.

بسیج در پایان با اشاره به انتخابات 28 خرداد افزود: جمهوری اسلامی مدیون درایت رهبر حکیم و فرزانه انقلاب است که توانسته است کشور را با انجام همه پرسی و انتخابات مردم سالاری و حماسه حضور پر شور مردم بار دیگر نظام مردم سالاری را در ایران به جهانیان اثبات کند و انشالله در این حماسه بار دیگر این انقلاب اسلامی است که پیروز این رقابت ها خواهد شد

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.