نشست حضوری با عوامل ایجاد امنیت در انتخابات 1400

استان چهارمحال…
با حضور مسئول سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد:

نشست حضوری با عوامل ایجاد امنیت در انتخابات 1400

بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری در آستانه انتخابات 1400 اقدام به برگزاری نشست حضوری با نیروی انتظامی استان پیرامون برخورد حکیمانه با مردم کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، احمدرضا بسیج مسئول بسیج اساتید استان با همکاری نیروی انتظامی استان اقدام به برگزاری نشستی پیرامون انتخابات 1400 و چگونگی ایجاد امنیت و برخورد حکیمانه با مردم در این رویداد عظیم مردمی کردند.

بسیج بیان کرد: انتخابات 1400 فرصتی برای دشمنان است تا با ایجاد تهدیدها، توطئه ها مؤلفه اصلی که حضور پرشور مردم در این عرصه حماسه سازاست را از جامعه و مجریان برگزاری این رویداد حماسه پرشکوه صلب نماید، از این رو نیروی انتظامی باید بیش از پیش در حالت آماده باش قرار بگیرد و هر توطئه و فتنه ای که بوی نفاق و خیانت به ایران اسلامی را داشت در نطفه خفه کند

بسیج با اشاره به این نکته که رفتار حکیمانه با مردم باید به گونه ای باشد که دلی رنجیده نشود آبرویی از کسی در جامعه به واسطه برخورد نادرست ریخته نشود، افزود: باید تلاش شود مؤلفه های رفتار حکیمانه بر اساس آیات و روایت قرآنی شناسایی شوند تنها در اینصورت است ناهنجاری های اجتماعی در جامعه فروکش می کند.

وی وجه تمایز نیروی انتظامی ایران با سایر نیروهای انتظامی در دنیا را برخورد عادلانه، حکیمانه و مناسب با منزلت اجتماعی اشخاص عنوان کرد و افزود:  اساسی ترین رسالت نیروی انتظامی برخورد حکیمانه با مردم و احترام متقابل است.

انتهای پیام/

 

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.