28 خرداد حماسه افتخار ونقش آفرینی ملت ایران

استان چهارمحال…
در صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری مطرح شد:

28 خرداد حماسه افتخار ونقش آفرینی ملت ایران

نشست ویژه انتخابات شوراهای شهر و روستاها و اهمیت آن در بدنه حاکمیت با حضور احمدرضا بسیج مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری و عبدالله علیمحمدی کارشناس مسائل سیاسی در ویژه برنامه بر بام افتخار در صدا و سیما استان برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، احمدرضا بسیح مسئول بسیج اساتید استان با حضور در ویژه برنامه بر بام افتخار که به مناسبت انتخابات (شوراهای شهر و روستاها 1400) چهارشنبه های هر هفته از صدا و سیمای استان پخش می شود، اعلام کرد: انتخابات نباید فرصتی شود تا بیگانگان برای تعیین سرنوشت کشور و انقلابمان تصمیم بگیرند.

وی افزود: انتخابات فرصتی خواهد بود تا دشمنان انقلاب و ایران اسلامی از آب گل آلود به اصطلاح ماهی بگیرند. عده ای با بحث تقلب خواهان تلقین نقشه های شوم و پلید خود در جهت بر هم زدن افکار عمومی و منحرف سازی مسیر برحق انتخابات هستند و این ما مردم هستیم که با حضور حداکثری و انتخابی فردی اصلح نباید بگذاریم بیگانگان برای سرنوشت ما تصمیم بگیرند.

بسیج انتخابات پیش رو را فرصتی ارزشمند برای مردم ایران خواند و در این خصوص تصریح کرد: در فضای انتخاباتی این وعده های نمایندگان است که هیجان را در بین شرکت کننده گان بالا می برد. اما عده ای با وعده غلط تنها به دنبال کسب جایگاه در کرسی های انتخاباتی هستند

مسئول بسیج اساتید استان با اشاره به نقش شوراهای اسلامی به عنوان یکی از ارکان مهم انقلاب اسلامی در عرصه های موفقیت کشور تصریح کرد: روش شورایی، مشارک حداکثری مردم در بدنه حاکمیت بیش از پیش توسعه یافته نیازهای جامعه از طریق خود مردم پیگیری و پاسخ داده می شود. بر این اساس و طبق قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران امور کشور بایستی به اتکاء آرای عمومی صورت پذیرد.

عبدالله علیمحمدی کارشناس مسائل سیاسی در ادامه گفت: ملت شریف ایران در انتخابات پیش رو باید دولتی را سر کار بیاورند که بنا به تعبیر فرمانده کل قوا دارای کفایت، مدیریت، با ایمان و لبریز از امید و معتقد به توانایی دخلی باشد.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.