نشست صمیمی ویژه آزاد سازی خرمشهر و همزمانی با انتخابات 1400

استان چهارمحال…
در صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری برگزار شد:

نشست صمیمی ویژه آزاد سازی خرمشهر و همزمانی با انتخابات 1400

نشست صمیمی ویژه آزاد سازی خرمشهر و همزمانی با انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستاهای سال 1400 به میزبانی صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، احمدرضا بسیح مسئول بسیج اساتید استان با حضور در ویژه برنامه شبانه صدا و سیمای شهرکرد که به مناسبت انتخابات (شوراهای شهر و روستاها 1400) که از صدا و سیمای استان پخش شد، عنوان کرد: انتخابمان آینده مان را رقم خواهد زد یا به اصطلاح هرچه بکاریم درو خواهیم کرد.

وی افزود: سرنوشتمان را انتخابمان رقم خواهد زد انتخاب درست آینده و منافع خود و کشور را در بر خواهد داشت و انتخاب نادرست به مراتب پیامدهای جبران ناپذیری برای کشور ایجاد خواهد کرد.

بسیج انتخابات پیش رو را فرصتی برای حضور پرصلابت و با شکوه مردم در این عرصه حماسی دانست و بیان کرد: این حضور پر صلابت باید خط شکن جبهه دشمن است و این حماسه حضور باید برابر باشد با انتخاب فردی که التیام بخش جامعه، ولایت مداری، دارای روحیه جهادی، دشمن شناس و دشمن ستیز باشد.

بسیج در ادامه به پیروزی مردم فلسطین در جنگ نا برابر مقابل رژیم کودک کش و اشغالگر قدس اشاره کرد و افزود: انتفاظه و مقاومت فلسطین وارد مرحله تازه ای شده تبدیل سنگ به موشک نشانه این تغییر است و امیدواریم این تغییر و پیشرفت به آزاد سازی قبله اول مسلمانان جهان و نابودی رژیم اشغالگر قدس منتهی شود.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.