آئین رونمایی از طرح پویش نامه ملی ایرانیان به رئیس جمهور سیزدهم در چهارمحال و بختیاری

استان چهارمحال…
آئین رو نمایی از طرح پویش ملی نامه ایرانیان به رئیس جمهور سیزدهم در دانشگاه فنی پسران شهرکرد رقم خورد:

آئین رونمایی از طرح پویش نامه ملی ایرانیان به رئیس جمهور سیزدهم در چهارمحال و بختیاری

در آستانه سالروز آزاد سازی خرمشهر و همزمانی با نزدیک شدن به انتخابات پیش رو از طرح پویش نامه ملی ایرانیان به رئیس جمهور سیزدهم با حضور جانشین سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع)، مسئول بسیج اساتید استان و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاهیان استان در سالن همایش بسیج اساتید استان رونمایی شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، در حاشیه این نشست سرهنگ مهران مرادی جانشین فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان، آزاد سازی خرمشهر را فتح الفتوحی خواند که در واقع بیشتر به معجزه الهی شبیه بود.

وی افزود: در ابتدای جنگ تحمیلی و در حالی که هنوز اساس و بنیان جمهوری اسلامی در حال پایه گذاری بود رئیس جمهور بعثی عراق به تحریک کشورهای اروپایی و آمریکایی جنگی را علیه ملت ایران به راه انداخت که سرانجام پس از کش و قوس های فراوان و رشادت و دلاوری های شهید محمد جهان آرا فرمانده برومند سپاه پاسداران و غیرتمندان مردم خرمشهر بعد از گذشت نزدیک به 40 روز خرمشهر به چنگ عراقیان افتاد.

مرادی بیان کرد: برای آزاد سازی خرمشهر خون زیادی در این راه ریخته شده است چرا که مردم باور داشتند این نظام و انقلاب به فرمان امام خمینی(ره) بر مبنای رسالت قرآن است و در این راه رشادت های فراوان و از خودگذشتگی زیادی برای حفظ کشور و انقلاب به خرج دادند.

جانشین سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) انتخابات پیش رو را همانند جهاد در راه آزاد سازی خرمشهر خواند و عنوان کرد: از گذشته تا امروز مردم ثابت کرده اند بر آن عهدی که سال های قبل با این انقلاب و نظام بستند پایبندند و هرگز اجازه نخواهند داد بیگانگان برای سرنوشت مرز و بومشان تصمیم بگیرند و انتخابات 1400 فرصتی است تا بار دیگر این اتحاد و وطن پرستی را به جهانیان اثبات کنند.

مرادی با اشاره به سیاست های سازمانی ونقش به سزای اساتید در جهت حضور پرشور و حداکثری و انتخاب با بصیرت آحاد مختلف جامعه در انتخابات 1400 بیان کرد: اینک حماسه فتح خرمشهری دیگر در پیش است و این جامعه روشنفکر و تحصیل کرده دانشگاهیان است که بصیرت را همچون چراغی در دل جامعه روشن نگه می دارد و اجازه رخنه، فتنه را در بین مردم نمی دهد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العلی خرمشهرهای دیگری در راه است و این انتخابات پیش رو مصداق همین فرمایشات معظم له در خصوص حماسه خرمشهری دیگر است و این جنبش استادی و جامعه دانشگاهی است که با روشنفکری در دل جامعه انشالله و به حول قوه الهی ایجاد کننده حماسه خرمشهر جدید هستند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.