نشست بصیرتی انتخابات 1400 در مسجد امام حسن(ع) شهرکرد

استان چهارمحال…
بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری برگزار کرد:

نشست بصیرتی انتخابات 1400 در مسجد امام حسن(ع) شهرکرد

بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری در راستای حضور حداکثری مردم در انتخابات 1400 نشست بصیرتی را با موضوع انتخابات در دیدگاه اسلام در روز پنج شنبه 6 خرداد سال جاری در مسجد امام حسن شهرکرد برگزار کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری،  احمدرضا بسیج مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری  در نشست بصیرتی با اشاره به اینکه ملت ایران در انتخابات پیش رو باید با دید باز در مسائل ورود کنند افزود: انتخابات فرصتی است که بار دیگر سرنوشت کشورمان را خودمان انتخاب کنیم.

بسیج ادامه داد: خداوند سرنوشت هرشخص را به اختیار خودش قرار داده است  اما گاهی برخی انتخاب ها و تصمیم های فردی غلط آینده و سرنوشت جمعی و جامعه را رقم می زنند در انتخابات پیش رو نیز چنین است اگر انتخاب غلط کنیم به آینده فردی و اجتماعی خود و جامعه لطمه وارد می کنیم و همچنین انتخاب درست نیز به مراتب عواقب و فوایدش را  در جامعه خواهیم دید.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد با  اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: برای حفظ این کشور و این انقلاب همه در انتخابات پیش رو شرکت نمایند حتی افرادی که از این وضعیت موجود اقتصادی ناراضی هستند چرا که انتخابات فرصتی است که بیگانگان بر افکار عمومی مدیریت کنند و موجب ایجاد اختلاف بین افراد و گروه های مختلف درون کشور شوند.

بسیج در پایان این همایش بصیرتی خاطر نشان کرد: سطح علمی کشور تاثیر بسزایی بر ایجاد همبستگی بین گروه های مختلف جامعه دارد از اینرو اساتید و جامعه دانشگاهی به عنوان جامعه هدف و علمی کشور باید مردم را برای حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح برای کرسی ریاست جمهوری و شورای شهر و روستاها پیش رو  تشویق و راهنمایی کنند و با نگرش علمی از بروز هرگونه فتنه و نفاق یا هر کاری که موجب تفرقه شود جلوگیری نمایند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.