مصاحبه با خبرگذاری ایکنا از شهرکرد

استان چهارمحال…
در بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری صورت گرفت:

مصاحبه با خبرگذاری ایکنا از شهرکرد

احمدرضا بسیج، مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری همزمان با فرا رسیدن سالروز ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) در مصاحبه ای که با خبرگذاری ایکنا از شهرکرد داشت به بیان ویژگی های این عالم روحانی پرداخت.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، احمدرضا بسیج مسئول بسیج اساتید استان در مصاحبه با خبرگذاری ایکنا از شهرکرد به بیان ویژگی های برجسته امام خمینی (ره) پرداخت و افزود: اکنون که جسم ایشان در میان ما نیست، روح و اندیشه این امام بزرگوار در قالب نوشتار و گفتار در میان امت است که هدایت و سعادت برای جامعه به ارمغان خواهد داشت.

وی افزود: اگر جامعه قصد پیشرفت، رستگاری و رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی را دارد چه از لحاظ مادی و چه از لحاظ معنوی ناگزیری است گفتار و نوشتار این عالم ملکوتی را برای رسیدن به این هدف به کار ببندد.

این استاد دانشگاه شهركرد به نقش پررنگی که و صیت نامه حضرت امام خمینی(ره) در خصوص روشنگری و بصیرت افزایی مسئولین و اقشار جامعه دارد اشاره کرد و گفت: این کتاب معنوی و گرانقدر با فصل الخطاب قرار دادن مسئولین و امت اسلامی الگویی برای پیشرفت و تمدن اسلامی در جامعه پدید می آورد.

بسیج تصریح کرد: تفکرات و شخصیت فکری امام خمینی (ره) موجب به وجود آمدن نسلی انقلابی از جنس مردم شد و اینک جامعه علمی و دانشگاهی وظیفه دارند تا نسل جوان و بعدی اسن انقلاب را با پیام جاوید بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران آشنا سازند.

بسیج در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو بیان داشت: از دغدغه های فکری رهبر کبیر انقلاب اسلامی انتخابات و نظام مردم سالاری در جامعه بود. و اینک گزینش در انتخابات باید به گونه ای لحاظ شود تا به این واسطه افرادی که قصد دارند به عنوان نماینده برای این کرسی رقابت کنند گفتار و عملشان برابر باشد و آرمان های امام راحل را سر لوحه کار خویش قرار دهند

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.