برگزاری نشست هم اندیشی اساتید و کارکنان دانشگاه فرهنگیان شهرکرد

استان چهارمحال…
با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه:

برگزاری نشست هم اندیشی اساتید و کارکنان دانشگاه فرهنگیان شهرکرد

نشست هم اندیشی اساتید و کارکنان دانشگاه فرهنگیان پیرامون بستر تاریخی و نتایج تاریخی قیام 15 خرداد با سخنرانی احمدرضا بسیج، مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری در نماز خانه پردیس بحرالعلوم شهرکرد برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال وبختیاری، مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری با اشاره به قیام خونین 15 خرداد، گفت: این حرکت شهادت‌طلبانه که بیش از 50 سال پیش با حضور گسترده مردم به وقوع پیوست، گرچه با شهادت هزاران نفر به ظاهر سرکوب شد اما به دلیل ویژگی هایی که داشت ، جرقه ای برای برچیده  پیکره رژیم طاغوت شد.

احمدرضا بسیج در این نشست ضمن تسلیت رحلت امام خمینی(ره) و گرامیداشت سالروز قیام ۱۵ خرداد، بیان داشت: حماسه شهادت‌طلبانه در ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ به معنای واقعی کلمه، حماسه برخاسته از بصیرت بود که در دل تاریخ ماندگار شد.

مسئول بسیج اساتید استان، در این نشست هم اندیشی به بیان بسترهای تاریخی قیام 15 خرداد که شامل حوادث بعثت، غدیر و عاشورا است پرداخت و گفت: این قیام علاوه بر این نیز موجب به وجود آمدن  بسترهای نتایج تاریخی که پدید آورنده انقلاب اسلامی، تمدن اسلامی و همچنین زمینه ساز ظهور شده  است

وی در پایان بیان داشت: با تدبیری که حضرت امام خمینی (ره) داشتند و شجاعت مردم انقلابی و همچنین الگو برداری از حماسه تاریخی در 15 خرداد سال 1342 توانستند انقلابی بزرگتر در سال 1357 ایجاد نمایند تا به این وسیله رژیم فاسد پهلوی را از ایران خارج و حکومتی انقلابی به رهبری امام خمینی(ره)که منشأ خیر و نقطه عطف و امیدی برای مردم مظلوم عالم بوده پایگذاری کنند.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.