انتخابات از دیدگاه فکری بنیان گذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره)

استان چهارمحال…
در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان مطرح شد:

انتخابات از دیدگاه فکری بنیان گذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره)

نشست بصیرتی سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان پیرامون موضوع انتخابات ریاست جمهوری در دایره فکری بنیانگذار نظام انقلاب اسلامی و به صورت حضوری برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری،  احمدرضا بسیج عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان شهرکرد و مسئول بسیج اساتید استان در این نشست که به همت ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستاها انتخابات بسیار مهمی است که سرنوشت کشور را رقم می زند.

 وی از انتخابات پیش رو به عنوان عزت و افتخار ملی یاد کرد و افزود: مصادق بارز عمل صالح که در قرآن نیز به آن اشاره شده، انتخابات است که موجب ایجاد وحدت در جامعه اسلامی می شود و شرکت در این فریظه الهی در جهت حفظ استقلال و آرمان های امام راحل و شهیدان، وظیفه شرعی و الهی است.

وی ادامه داد: انتخابات زمینه ساز ایجاد تحول در جامعه است و شرکت در انتخابات، یک وظیفۀ شرعی و و الهی که بر ضمه هر مکلف است. از ارکان اصلی قدرت در هر کشوری مشارکت مردم و دموکراسی در امور کشور و ابراز خوشنودی از سازوکارهایی است که دولت در جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات اتخاذ می کند

مسئول بسیج اساتید استان به نقش پر رنگ مردم در حماسه 28 خرداد اشاره کرد و گفت: پشتوانه هر دولت را مردم تشکیل می دهند کشوری از پشتوانه‌ی خوب مردمی برخوردار باشد، می تواند با اتخاذ سیاست درست و ساختار مناسب مبتنی بر دموکراسی میزان مشارکت مردم را در حماسه ای که موجب تحول در کشور می شود را تقویت و افزایش دهد.

وی ادامه داد: با انتخاب درست و تغییر تفکر غربگرایی که متاسفانه امروزه بلای جان مردم شده است بستری رافراهم کنیم که جریان های ضدانقلابی برخی دشمنان داخلی و خارجی کشورمان که این روز‌ها با فراخوان رای ندادن و نرفتن پای صندوق رای به صورت غیرمستقیم به دنبال رسیدن به اهدافش می‌باشد را خنثی سازیم

بسیج در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات که آن را به مصداق شب قدر توصیف کرده بودند، بیان داشت: همانگونه که امام خامنه ای مدظله العلی فرمودند سرنوشت هر فرد در گروی مقدرات شب قدر است سرنوشت آینده کشور نیز در گروی انتخابات است و انشالله به حول قوه الهی مشارکت عظیم و انتخابی برای رسیدن به قله های عطیم داشته باشیم.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.