همایش بزرگداشت امام خمینی (ره) برگزار شد

استان چهارمحال…
در تپه نور الشهداء شهرکرد:

همایش بزرگداشت امام خمینی (ره) برگزار شد

مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری در آئین بزرگداشت این همایش گفت: راز ماندگاری نهضت و انقلاب امام خمینی(ره) دو کلمه جمهوری و اسلامی است.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، احمدرضا بسیج مسئول بسیج اساتید استان ضمن گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) به تبیین مسائل روز کشور پرداخت.

بسیج بیداری انسانی، تحولات فکری، حرکت های اسلامی، تردید در نظامات کنونی جهان و بی اعتمادی به نظام حاکم دنیا و سردمداران را راز برکات وجود امام خمینی (ره) خواند و بیان کرد: امروز توصیه های امام خمینی نسخه های شفا بخش راه و مسیر درست حرکت ملت و رهنمودهای او هدایت عمیق برای تحقق آرزوها و آرمان های بلند برای ملت ماست.

وی ادامه داد: عظمت، بزرگی و شخصیت امام در واقع نشان دهنده از بزرگی و ظرفیت های کشور دارد زیرا او تربیت یافته دامن این امت است.

وی شناخت و تسلط امام خمینی(ره) برجامعه را به پشتوانه انقلاب اسلامی دانست و افزود: راز ماندگاری نهضت و انقلاب امام راحل مفهوم این دو کلمه جمهوری و اسلامی است.

بسیج با نگاهی به انتخابات پیش رو افزود: اگر چه انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهم و سرنوشت ساز است به همان اندازه انتخاب ما تحت الشعاع این عمل سرنوشت ساز قرار خواهد گرفت پس با انتخاب فردی مناسب فضا را برای پیشرفت کشور در آینده را با این عمل حسنه فراهم سازیم.

بسیج با تاکید بر اینکه امروزه وظیفه ملت ایران در انتخاب اصلح سخت و سنگین است گفت: کلید خوشبختی جامعه در شناخت و به روی کار آوردن افراد لایق است همانطور که به انتخاب افرادی بی کفایت و نا اهل می تواند خسارت های به مراتب زیادی را جامعه وارد نماید.

بسیج به با استناد به آیه های قرآن در رابطه با انتخابات 28 خرداد خاطر نشان کرد: رأی مردم از منظر دینی همچون فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر است که در آیه شریفه «وَتَواصَو بِالحَقَّ» به آن اشاره شده است و رای دادن و تشویق مردم به این امر همان مصادق امر به معروف است.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.