انتخابات از دیدگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی

استان چهارمحال…
در نشست بصیرتی مسجد امام حسن (ع) فرخشهر مطرح شد:

انتخابات از دیدگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی

نشست بصیرتی بسیج دانشجویان دانشگاه های چهارمحال و بختیاری ویژه سالروز ارتحال امام خمینی(ره) با همکاری بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهرکرد پیرامون انتخابات از دیدگاه امام راحل در مسجد امام حسن(ع) فرخشهر برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، احمد رضا بسیج مسئول بسیج اساتید استان ضمن تسلیت ایام سالروز رحلت امام خمینی (ره) و قیام خونینی 15 خرداد به انتخابات پیش رو پرداخت و افزود: یکی از دلایلی که باعث شد  قیام امام خمینی(ره) ماندگار شود مردمی بودن آن بود.

مسئول بسیج اساتید استان احیای روح عزت و سربلندی ایران را از حرکت های عظیم امام خمینی(ره) دانست و گفت: امام خمینی قبل و بعد از انقلاب اسلامی همواره ضمن تحمل سختی های زیاد منشا خیر و برکت برای ایران بود و به حق در این انقلاب با ایفای نقش مهم و کلیدی خویش، امر خود باوری و اعتماد به نفس در بین مردم به درستی ایفا کرد است.

وی سال پیش رو را سالی سرنوشت ساز برای امت ایران خواند و افزود: اینک که دشمنان کور دل کمر به نابودی این انقلاب بسته و با نقشه های شوم و ایجاد فضای سرد در خصوص انتخابات سعی دارند مردم را از حضور در پای صندوق های رای دلسرد نمایند. مردم بصیرتی و انقلابی ایران بار دیگر با حضور پرشور در انتخابات مشت محکمی بر دهان یاوه گویان فرود خواهند آورد.

بسیج در خصوص افرادی که در جامعه سعی دارند فضای انتخابات را به واسطه مسائل اقتصادی برای مردم سرد و بی روح جلوه کنند، تاکید کرد: کسانی که این سخنان و این افکار پوسیده را در جامعه بیان می کنند قطعاً دوستدار ایران و انقلاب اسلامی نیستند و هدفشان بردن انتخابات به مسیری است که مورد نظرشان است.

عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان شهرکرد در ادامه بیان داشت: این آرامش و صلابتی که اکنون شاهد آن هستیم به لطف حضور امام خمینی(ره) در ایران بود که همه ما باید مدیون ایشان باشیم و به فرداهای روشن ایران امید داشته باشیم

بسیج در پایان با بیان اینکه نامزدها از دادن وعده های نامطمئن به مردم و انقلاب که موجب دلسردی آن ها می شود پرهیز کنند خاطر نشان کرد: نامزدهای انتخاباتی باید در فرآیند تبلیغات انتخاباتی حرف های درست و کارشناسی بزنند و با هدف خدمت پا به عرصه انتخاباتی بگذارند عده ای تنها با هدف رای آوردن و جلب اذهان عمومی سعی دارند وعده هایی را بیان نمایند که شاید کمی غیر معقول باشد و در برآورده نشدنش مردم را دلسرد نمایند.

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.