حرکت امام خمینی(ره) برگرفته از تعالیم دینی بود

استان چهارمحال…
مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری:

حرکت امام خمینی(ره) برگرفته از تعالیم دینی بود

مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه حرکت و اهداف امام خمینی(ره) برگرفته از تعالیم دینی و دروس ماندگار قرآن بود، گفت: ما نیز به تأسی از آن یار سفره کرده، باید نسبت به اصول نظام و انقلاب پایبند باشیم و مقاومت، ایستادگی و حمایت از مظلوم را سرلوحه اهداف خود قرار دهیم.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری و به نقل از خبرگذاری ایکنا از شهرکرد، احمدرضا بسیج مسئول بسیج اساتید استان اظهار کرد: اساسا براساس حدیث قدسی که خداوند متعال می‌فرماید هرکس رابطه خود را با من درست کرد، من نیز رابطه او را با مردم درست می‌کنم، براین اساس کسانی عشق و ارادت نسبت به امام راحل(ره) پیدا می‌کنند که از فطرت پاک برخوردار باشند، یعنی هر فردی که برخوردار از فطرت سالم باشد دوستدار امام خواهد بود.

وی افزود: در این میان کسانی هستند که چون منافع خود را در تضاد با انقلاب امام می‌دیدند، همواره دشمنی‌ها و نامردمی‌های خود را دارند، اما عامه مردم، کسانی که در جای جای دنیا، اهل نظر و اندیشه‌ هستند امام خمینی(ره) را دوست دارند، چراکه ایشان براساس فطرت پاک الهی عمل کرده است.

بسیج گفت: راز امامی که براساس فطرت زندگی کرده این است که اعتقاد به قرآن کریم، فهمیدن قرآن و تعیین گزاره‌ها و آموزه‌های قرآن را در سبک زندگی خود به کار برده بود.

عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه درست است که جسم امام راحل در میان ما نیست، اما فکر و اندیشه ایشان در قالب نوشتار موجود است، اظهار کرد: اگر جامعه قصد رستگاری و رسیدن به رشد و تعالی دنیوی و سعادت اخروی را دارد و خواستار پیشرفت‌های مادی و معنوی است ناگزیر باید گفتارها و نوشتارهای دانشجوی بااستعداد را بخواند و به کار ببندد.

وی گفت: بی‌تردید اگر ما افکار و مبنا‌هایمان براساس فرمایشات امام راحل باشد، می‌توانیم در همه امور پیش‌گام باشیم و در مقابل تهدید‌ها و تحریم‌ها مقاومت کنیم.

مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در قالب کتب مختلف از جمله وصیت‌نامه سیاسی الهی امام(ره) خطاب به اقشار مختلف جامعه این مباحث موجود است که متأسفانه آن‌طور که باید مورد توجه قرار نگرفته که یکی از گفتارهای ایشان که می‌تواند در پیشرفت یا پس‌رفت جامعه اثرگذار باشد این است که فرمودند اجازه ندهید انقلاب به دست نااهلان بیفتد، این نکته مهم به این معناست که در انتخابات و گزینش‌ها به سمت سیاست‌مداران دینی بروید.

وی بیان کرد: متأسفانه افرادی هستند که به ارزش‌های دینی توجهی ندارند و آن ارزش‌ها را به بهانه اقتصاد و پیشرفت زیر پا می‌گذارند که مردم باید بدانند هیچ‌گاه اقتدار دین و گزاره‌های دین، تقوا و اخلاص و استقلال مزاحم دنیا، ثروت و قدرت نیست بلکه آن‌را مهندسی کرده و در مسیر رشد و کمال قرار می‌دهد.

بسیج ادامه داد: افرادی معتقدند که اگر گزاره‌های دین و گفتارهای امام راحل(ره) را اجرایی کنیم، به عقب برمی‌گردیم در حالی که عکس آن خواهد بود و ایمان و پایبندی به اعتقادات علاوه بر ثروت، عدالت حاکم خواهد شد.

وی اظهار کرد: پس از رحلت امام(ره) دشمنان انقلاب به‌دنبال یأس‌آفرینی بین مردم ایران بودند اما انتخاب درست خبرگان رهبری موجب شد رهبر معظم انقلاب در قامت ولایت فقیه، دشمنان اسلام و انقلاب را ناامید کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن قصد داشت رحلت امام(ره) را پایان انقلاب اعلام کند، اما در همان ابتدا مقام معظم رهبری فرمودند که راه ما راه امام(ره) و آرمان‌های امام(ره) همواره چراغ هدایت و مشعل فروزان ما است و این انقلاب در هیچ جای دنیا بی‌نام خمینی(ره) شناخته شده نیست.

وی با اشاره به اینکه حرکت و اهداف امام خمینی(ره) برگرفته از تعالیم دینی و دروس ماندگار قرآن بود، یادآور شد: ما نیز به تأسی از آن یار سفره کرده، باید نسبت به اصول نظام و انقلاب پایبند باشیم و مقاومت و ایستادگی و حمایت از مظلوم را سرلوحه اهداف خود قرار دهیم.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.