نشست مجازی با موضوع نقش بانوان در قیام 15 خرداد انتخابات1400

استان چهارمحال…
با همکاری حوزه علمیه شهرستان اردل برگزار شد:

نشست مجازی با موضوع نقش بانوان در قیام 15 خرداد انتخابات1400

مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری در نشست مجازی با دانش آموختگان حوزه علمیه شهرستان اردل به نقش بی بدلیل و تاثیرگذار قیام 15 خرداد در پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری خمینی کبیر اشاره کرد گفت: بزرگی این روز آن را جز روزهای خدا کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، دانش آموختگان و اعضای حوزه علمیه شهرستان اردل در این نشست صمیمانه دلاوری ها نهضت انقلابی زنان در پیروزی انقلاب اسلامی و دیگر حماسه های سرنوشت ساز کشور را مرور کردند.

مسئول  بسیج اساتید احیای روح عزت و سربلندی ملت بزرگ ایران را از حرکت های عظیم امام خمینی (ره) دانست و گفت: حرکت انقلابی امام خمینی که با سیل عظیم مردم همراه بود بی شک بزرگترین واکنش مردم در عصر حاضر به رژیم های شاهنشاهی و دیکتاتوری در جهان بود که بعدها الگویی شد برای ملت هایی که قصد داشتن در برابر ظلم به پاخیزند و رژیم مردم سالاری را پایه حکومتشان قرار دهند.

بسیج با بیان اینکه وظیفه زنان و حوزه های علمیه خواهران در انتخابات اصلح سخت و سنگین است افزود: کلید خوشبختی جامعه سر کار آوردن افراد لایق است همانطور که انتخاب افراد نالایق می تواند ضررهای جبران ناپذیر اقتصادی و اجتماعی برای جامعه و مردم ایجاد نماید.

وی افزود: عده ای در زمین دشمن بازی می کنند همان دشمنی که تحریم های ظالمانه را برعلیه ملت ایران وضع کرده که بسیار آزار دهنده است چرا که بابت این تحریم ظالمانه مردم را از دسترسی به بسیاری از حقوقشان در دنیا محروم می کند.

بسیج با اشاره به تعهد عظیم و بی نظیر انتخابات آینده گفت: همه دشمنان ایران در این ایام هر چه در توان دارند برای جلوگیری از حضور حداکثری مردم به کار میبرند اما باید بدانند اینک کشور ما در این سال های تحریم مواضع خود را مشخص و دوست و دشمن را از هم به درستی تشخیص می دهند ملتی هایی که امروز فریاد وا مصیبتا سر می دهند برجام را تکه کاغذی  فاقد اعتبار خواندند و به راحتی زیر تعهد خود در مجامع بین المللی زدند.

وی ادامه داد: بعضی ها میگویند ما بخاطر وضعیت بد اقتصادی در انتخابات شرکت نمی کنیم این دقیقا مصداق مبارزه با خداست اگر چه بارها در قرآن بسیار به امر به معروف اشاره شده و این نقشه ای است که دشمن از قبل آن را طراحی تا در این زمان برای جلوگیری از حضور مردم در انتخابات عرضه کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان شهرکرد در پایان خاطر نشان کرد: باید امید به فردای بهتر داشت و در انتخاب اصلح تلاش کرد اینک همه ما  مدیون امام هستیم که اگر در انتخابات حضور نداشته باشیم آیندگان ما را سرزنش خواهند کرد.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.