نشست جبهه علمی فرهنگی ویژه روشنگری انتخابات 1400

استان چهارمحال…
به همت بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری به صورت حضوری و مجازی برگزار شد:

نشست جبهه علمی فرهنگی ویژه روشنگری انتخابات 1400

نشست جبهه علمی فرهنگی کانون های بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری با حضور مسئولین اقشار سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) استان و با سخنرانی سید تراب موسوی عضو بنیاد فرهنگ و اندیشه اسلامی در سالن اجلاس دانشکده فنی پسران شهرکردبه صورت حضوری و مجازی برگزار شد

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری،  سید تراب موسوی در این نشست گفت: دانشگاه پایگاه اصلی روشنگری و تربیت انسان های نخبه ای است که در تصمیم سازی های حیاتی کشور واسطه ایجاد ارتباط تنگاتنگ بین سیاست و مردم است.

وی افزود: امروزه دانشگاه در سطح جهانی علاوه بر کارکرد و وظایف آموزشی و پژوهشی وظایف جدیدی در عرصه فرهنگی و اجتماعی برعهده گرفته است که از جمله می‌توان به نقش فرهنگ‌سازی و جامعه‌پذیری آن اشاره کرد. دانشگاه محل علم است نه محل درس خواندن صرف، مکانی برای تولید فرهنگ و بازنشر آن و مکانی برای تربیت نسل بهتر است؛

موسوی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن دهه کرامت، یادآور شد: شروع این دهه با سالروز میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) و روز دختر آغاز می شود و با میلاد امام رضا(ع) به پایان می‌رسد، می‌طلبد در این دهه به‌معنای کرامت توجه ویژه‌ای صورت بگیرد، مسئله کرامت به‌نوعی شناختن شأن است، باید تلاش کنیم این ویژگی ارزشمند را در خودمان زنده نگه داریم.

عضو بنیاد فرهنگ و اندیشه اسلامی با بیان اینکه انتخابات‌های جمهوری اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: اصل انتخاب در جمهوری اسلامی رفتن بر پای صندوق رای و مشارکت در سرنوشت خود است، پس در بحث رای دادن نیز باید مسئله کرامت نمود داشته باشد، تلاش کنیم به افرادی رای بدهیم که ویژگی‌های یک انسان کریم را دارا باشند.

سید تراب موسوی  عضو بنیاد فرهنگ و اندیشه اسلامی در ادامه با اشاره به تحرکات دشمن در خصوص انتخابات جمهوری اسلامی، گفت: رسانه‌های دشمنان جمهوری اسلامی درصد هستند القا کنند، انبوه مشکلات موجود در کشور موجب شده که مردم با صندوق رای قهر باشند و همچنین نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد معرفی کنند.

وی با تأکید به نقش پررنگ جبهه علمی فرهنگی انقلاب استان در روشنگری آحاد مختلف جامعه بیان کرد: جایگاه جامعه دانشگاهی و علمی کشور همواره در خط انقلاب بیانگر روشنگری در ملت است از این رو این جامعه علمی باید تلاش کنند این انقلاب از مسیر حق جدا نشود و گام هایی استوار برای پیروزی ملت بردارند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.