رفتار حکیمانه ناجا پشتوانه اعتماد مردم به نظام است.

استان چهارمحال…
احمدرضا بسیج؛

رفتار حکیمانه ناجا پشتوانه اعتماد مردم به نظام است.

احمد رضا بسیج مسئول بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری در نشست صمیمی کارکنان و کارمندان نیروی انتظامی که در سالن اجلاس فرماندهی انتظامی استان برگزار شد بیان داشت: ایجاد آرامش در جامعه وظیفه سخت و طاقت فرسایی است که امروزه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی این وظیفه خطیر را برعهده دارد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، احمدرضا بسیج در این نشست گفت: هر لحظه از عمر، برای اعمال انسان به واسطه گفتن ها و نگفتن ها، باید ها و نباید ها برای بشریت حسابرسی وجود دارد اما گاهی انسان وسوسه دنیا می شود و اعمالی نا شایست انجام داده که نیروی انتظامی وظیفه جلوگیری از این رفتار زشت و غیر انسانی را دارد.

بسیج ادامه داد: ایجاد امنیت در سایه رفاه برای مردم از جمله وظایف خطیر نیروی انتظامی است و البته این امنیت وقتی حاصل می شود که ابتدا خود سازی را چه در درون سازمان و چه در برون سازمان فرهنگ سازی نموده و در جامعه گسترش دهد.

وی با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی به علت شرایط پیچیده شغلی، امروز در نوک پاسداری از ارزش های جامعه قرار دارند، تصریح کرد: ایمنی بخشی در برابر گناه به مجموعه ای که درون آن قرار داریم همچون عبادت در راه خداست است.

بسیج با اشاره به نقش محوری نیروی انتظامی در انتخابات ریاست جمهوری سال 1400 تأکید کرد: نیروی انتظامی در سه عنصر اثر گذار مشارکت، سلامت و امنیت انتخابات نقش کلیدی و اثر گذاری را ایفا می کند این نیرو با اشراف اطلاعاتی کامل و به واسطه تجربه در ادوار گذشته بطور قطع پشتوانه مناسبی برای دولت در این زمینه است.

بسیج گریزی هم به توطئه و دسیسه های دشمن در انتخابات زد و گفت: هوشیاری کامل و رصد تحرکات خرابکارنه بدخواهان انقلاب اسلامی، گروهای ضد انقلابی و دشمنان قسم خورده به مراتب کمک شایانی برای جلوگیری از فعالیت های این گروه ها در فضای حقیقی و مجازی به کشور می کند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.