برنامه تلویزیونی بر بام افتخار ویژه انتخابات 28 خرداد

استان چهارمحال…
در صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری برگزار شد:

برنامه تلویزیونی بر بام افتخار ویژه انتخابات 28 خرداد

نشست ویژه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستاها و اهمیت آن در بدنه نظام حاکمیت کشور با حضور احمدرضا بسیج مسئول سازمان بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری و حجت الاسلام و المسلمین سید تراب موسوی عضو بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی در ویژه برنامه بر بام افتخار از صدا و سیما استان برگزار شد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، مسئول بسیج اساتید استان انتخابات را مبنای مردم سالاری دینی دانست و بیان کرد: برای دوام و قوام نظام اسلامی و تقویت آن باید در انتخابات شرکت کنیم و جوانان با احساس مسئولیتی که دارند در برابر خانواده و دیگران با منطق زیبا وارد بحث شوند و آن ها را نسبت به انتخابات حساس کنند.

وی بیان کرد: در نظام مردم سالاری دینی به ویژه نظام جمهوری اسلامی رسانه ها نقش اصلی را برای ترویج این امر خطیر و مهم دارند همانگونه که شاهد برگزاری مناظرات انتخاباتی نمایندگان در رسانه ها که بعنوان یکی از ارکان مهم در روشنگر اقشار جامعه است، بودیم و این عمل در هر دوره انتخاباتی افزایش می یابد اما گاهی برخی از نامزدها خواسته یا ناخواسته برای اغنای مخاطبان به بداخلاقی سیاسی و ایجاد تنش روی آوردند.

بسیج گریزی هم به نهضت مردم سالاری امام خمینی(ره) زد و اظهار کرد: مهمترین رهنمودهای امام خمینی(ره) در هدایت جوانان پاسداری از ارزش‌های انسانی، اثرات عرفانی و فلسفی بود این شخصیت بزرگوار در حرکت‌های جهانی مستضعفین، از موضوع نظام مردم سالاری دینی به عنوان ثمره نهضت خود یاد می کرد

بسیج به انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم اشاره کرد و گفت: انتخابات یک امانت الهیست و کوتاهی در این مورد گناهی نابخشودنی است. حضور پرشور مردم در انتخابات صلابت جمهوری اسلامی را در جامعه جهانی به رخ جهانیان می کشاند.

حجت الاسلام و المسلمین سید تراب موسوی نیز به نقش آفرینی و امید آفرینی رسانه ها در جامعه و ایجاد نشاط و روحیه مردم سالاری دینی و خودباوری اشاره داشت و بیان کرد: عده‌ای در جامعه هستند که همواره نگاه ناامیدانه و هراس را در ذهن خود پرورانده و دلیل بیماری‌های ذهنی هستند، اما اکثریت جامعه بسته به شرایط موجود ممکن است حس امید در دلشان ایجاد شود.

وی در خصوص افزایش امید برای طیف اکثریت جامعه توضیح داد: می‌توان به‌صورت تدریجی معرفت دینی و معنابخشی  را در زندگی تقویت کرد، باور تغییر پیشرفت در کشور را به صورت برنامه هایی از جمله: وبینار، روایت، و نشست های بصیرتی و همفکری نخبگان آگاهی‌بخشی و نشاط را می‌توان به جامعه تزریق کرد.

عضو بنیاد فرهنگ و اندیشه انقلاب اسلامی به عوامل موفقیت در رقابت های انتخاباتی اشاره کرد و افزود: لازمه تصحیح امور، تغییر در دولت است و تحقق این امر مبتی بر تغییر در خرد جمعی می باشد که مردم با بهره گیری آموزه های دینی بار دیگر در انتخابات شرکت و فردی را که جامعه برای تحول به آن نیاز دارد را بر کرسی ریاست جمهوری می نشانند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.