نشست بصیرت افزایی با محوریت طرح استاد-مسجد

استان چهارمحال…
بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری برگزار کرد:

نشست بصیرت افزایی با محوریت طرح استاد-مسجد

بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری همزمان با ایام دهه کرامت و در آستانه انتخابات 28 خرداد نشست بصیرتی را در مسجد، محمد رسول الله (ص) شهرکرد برگزار کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، احمدرضا بسیج مسئول بسیج اساتید استان ضمن تبریک دهه کرامت به حماسه حضور در 28 خرداد پرداخت و بیان کرد: همزمانی این دهه با انتخابات ریاست جمهوری دولت سیزدهم را به فال نیک گرفته و اقتدار ایران را در عرصه های جهانی بار دیگر به همگان اثبات خواهیم کرد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با برگزاری انتخابات متعدد در چهار دهه حیات سیاسی خود جلوه بی‌نظیری از دموکراسی را در قالب مردم‌سالاری دینی در معرض دید جهانیان به‌ویژه منطقه خاورمیانه گذاشته است و با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ۱۴۰۰، شور و نشاط انتخاباتی باوجود آثار شیوع کرونا و برخی مسائل دیگر در حال پدیدار شدن است.

مسئول بسیج اساتید استان با اشاره به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو بیان داشت: 28 خرداد بار دیگر حقانیت جمهوری اسلامی بر جهانیان اثبات خواهد شد و این انتخابات به مشابه دیگر دوره ها پیامی کوبنده برای گروه های معاند و مخرب جمهوری اسلامی خواهد داشت و این پیام بیانگر روشنفکری و داشتن عرق ملی مردم به کشور و نظام مردم سالاری است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نکته بسیار مهم، لزوم مشارکت حداکثری و حضور همه‌ جانبه مردم در انتخابات است تا دولتی برخاسته از رأی حداکثری با پشتوانه مردمی تشکیل شود و بتواند معضلات پیچیده اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی موجود در جامعه امروز را تا حدودی حل و فصل کند.

انتهای پیام/

 

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.