استان چهارمحال و بختیاری غرق در شادی و سرور شد.

استان چهارمحال…
بمناسبت ولادت هشتمین امام شیعیان؛

استان چهارمحال و بختیاری غرق در شادی و سرور شد.

امروز مصادف با 11 ذی القعده، ایران اسلامی بمناسبت ولادت امام هشتم شیعیان امام مهربانی ها غرق در شادی و سرور شد و پیروان این حضرت همنوا با زائران شاه خراسان عشق و ارادت خود را به مولا و مقتدای خود به نمایش گذاشتند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، مردم این استان همانند سایر استان ها امروز با برپایی دسته شادی در ولادت این امام رئوف، عشق و ارادت خود را به سلاله پاك نبی مكرم اسلام نشان دادند.

اما حضور امام رضا (ع) در خراسان سرمایه ارزشمندی برای ما ایرانیان شد كه باید تا می توان با الگوگیری از سیره و روش ایشان میزبان و شیعه خوبی برای این امام بزرگوار باشیم.

احمدرضا بسیج مسئول بسیج اساتید استان در گفتگو با روابط عمومی این سازمان به ویژگی های اخلاقی و رفتاری امام رضا(ع) اشاره کرد و ایشان را مظهر رافت و مهربانی دانست و گفت: در متون دینی و تاریخی یكی از مهمترین ویژگی های امام هشتم رافت و مهربانی ایشان عنوان شده است.

بسیج افزود: آنچه در كتب مرجع شیعه آمده نشانگر آنست كه شیوه زندگی علی ابن موسی الرضا (ع) سرشار از مهربانی و تواضع بوده كه در كنار سایر صفات پسندیده اخلاقی نمونه والایی برای الگوگیری ما شیعیان به شمار می روند.

وی تصریح كرد: امام رضا (ع) مانند پیشوایان معصوم به زیور فضایل اخلاقی و كمالات آراسته بود كه بی شك این سیره و روش نه تنها در حیطه زندگی فردی بلكه در امور اجتماعی بسیار راهگشا و رفع كننده بسیاری از مشكلات و آسیب های اجتماعی است.

این استاد دانشگاه، زهد و عبادت، تواضع و فروتنی، جود و بخشش، بردبای، عزت نفس، امر به معروف و ونهی از منكر و درایت و هوشمندی بالا را از دیگر ویژگی های اخلاقی امام رضا(ع) برشمرد.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.