نشست هم اندیشی اعضای دانشگاه پیام نور فارسان به مناسبت بزرگداشت سالروز ولادت امام رضا (ع)

استان چهارمحال…
کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور فارسان برگزار کرد:

نشست هم اندیشی اعضای دانشگاه پیام نور فارسان به مناسبت بزرگداشت سالروز ولادت امام رضا (ع)

احمد نادری مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور فارسان در نشست هم اندیشی که ویژه سالروز ولادت امام رضا (ع)در سالن اجلاس این دانشگاه برگزار شد گفت: آنچه را که امروز باعث شده است ایران اسلامی سرآمد کشورهای اسلامی و همچنین کشورهای برتر دنیا شود به لطف حضور امام رضا(ع) در این کشور است.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور فارسان در این نشست هم اندیشی که در خصوص تاسی به فرمایشات حضرت رضا علیه آلاف تحیه و السلام در ارتقاء شاخص های فرهنگي و اسلامی در زندگی روزمره و به ویژه در محیط کار دانشگاه که حاصل آن افزایش بازده کاری و افزایش خدمت رسانی بهتر در عرصه علم و فرهنگ خواهد بود گفت: تاثیر حضور این امام رئوف برکت را در جامعه شیعه به خصوص کشور عزیزمان ایران برقرار کرده است.

وی افزود: امام رضا (ع) به سبب ویژگی ها و استعدادهای ذاتی که خداوند در وجودشان قرار داده بودند بدین سبب دوستی عام و خاص را به خود جلب فرمود او از نوادگان پیامبر اکرم(ص) و همچنین شبیه ترین مردم به آن شخص آسمانی بودند. از ویژگی های برازنده آن حضرت(ع) حقی را از کسی باطل نمی کرد و هر سه روز یکبار قرآن را ختم و در آیات آن تفکر می کرد.

حجت الاسلام و المسلمین خانی مسئول نهاد نمایندگی ولایت فقیه در دانشگاه نیز در این نشست با اشاره به اهمیت فعالیت ها در عرصه ترویج فرهنگ و سبک زندگی ائمه اطهار(ع) در جامعه اظهار کرد : ترویج سیره نبوی و آشنایی مردم با سبک زندگی این امام بزرگوار موجب رسیدن به معبود الهی می شود.

وی ادامه داد: در بینش، شیعه ضرورت و اهمیت مدیریت را باید در اصل استوار امامت جستجو کرد در عصر امام رضا(ع) به ویژه با توجه به جریان ولایت عهدی فرصتی فراهم آمد تا ایشان با مدیریت فرهنگی، جان تازه ای به کالبد نیمه جان شیعه بخشیده و اسلام ناب محمدی را احیا کند.

انتای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.