وبینار ویژه سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید

استان چهارمحال…
بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری برگزار کرد:

وبینار ویژه سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران و روز بسیج اساتید

بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری همزمان به ولادت هشتمین امام و سالروز شهادت استاد بسیجی دکتر مصطفی چمران وبیناری را با موضوع نقش اساتید در بیانیه گام دوم انقلاب برای اعضای بسیجی این سازمان برگزار کرد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال وبختیاری، احمدرضا بسیج مسئول بسیج اساتید استان ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت ولادت هشتمین امام شیعیان به بررسی نقش دکتر مصطفی چمران در نهضت مردمی حق علیه باطل پرداخت و افزود: باید مصطفی باشیم تا چشم بر روی جاذبه های دنیا بسته و انقلابی از جنس روح الله کبیر رقم بزنیم.

بسیج ادامه داد: پس از کودتای 15 خرداد سال 42 این اسوه دینی جان خویش را بر کف دست قرار داد و با اقدامی جسورانه همه پل های پشت سرش را خراب می کند و به همراه دوستان مومن و انقلابی خویش رهسپار مصر می شود تا سخت ترین دوره های چریکی و جنگ های پاراتیزانی را بیاموزند پس از آموزش به عنوان بهترین شاگرد با نمره عالی به عنوان فرمانده تعلیم چریکی مبارزان ایران مسئولیت آموزش نیروهای نظامی را برعهده گرفت.

وی گریزی به 11 ذی القعده سالروز ولادت امام رضا (ع)زد و گفت: این امام همام در درایت و اندیشه استادی به تمام معنا بودند که بارها مأمون عباسی و دیگر خلفای نا حق که در آن دوره حکومت می کردند و در تلاش بودند تا اندیشه های این امام عزیز را مورد نقد قرار دهند. خواست خداوند و استعدادهای که معبود الهی در وجودشان قرار داده بود افکار ناحق را باطل ساخت و همچنین علم و سخاوت در دانش را برای جهانیان به اثبات رسانید.

عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان شهرکرد امام هشتم شیعیان را الگویی تمام عیار برای بشیریت به خصوص جامعه استادی خواند و خاطر نشان کرد: از خود گذشتگی امامان معصوم و فداکاری هایی این عزیزان حتی در بند اسارت واژه دینداری را به صورت تمام و کمال تعبیر کردند و این الگو را اساتید انقلابی با حضور خود و دعوت مردم برای شرکت در انتخابات دولت سیزدهم با استعانت از دستورات الهی و ولایتمداری خویش به درستی به منصه ظهور جهانیان رساندند.

وی در پایان به نقش اساتید در گفتمان سازی از مسائل مطرح شده در بیانیه گام دوم پرداخت و راهکار گفتمان سازی از برخی مطالب را بیان نمود .

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.