بررسی آسیب های اجتماعی در شورای فرهنگ عمومی

استان چهارمحال…
نشست شورای فرهنگ عمومی بخش لاران

بررسی آسیب های اجتماعی در شورای فرهنگ عمومی

شورای فرهنگ عمومی شهر سورشجان به ریاست حجت الاسلام و المسلمین شاهسوند امام جمعه این شهر و حضور دکتر احمدرضا بسیج مسئول سازمان بسیج اساتیداستان چهارمحال و بختیاری ونیز سایراعضا با موضوع بررسی آسیب های اجتماعی برگزارشد.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری در این نشست ، بسیج علت اصلی آسیب های اجتماعی را فقر فرهنگی و اقتصادی دانسته و بهره گیری از توان تخصصی دانشگاهیان در سیاست گذاری  و حل این مشکلات را به صورت عملی و ریشه ای ضروری  دانست.

وی آموزش مهارتهای زندگی را در دانشگاه حائز اهمیت دانسته و افزود همه ی دانشگاه ها دارای مراکز مشاوره هستند و چون دانشگاه  پذیرای نسل جوان هست ، می تواند از آسیب های اجتماعی افراد جلوگیری کند؛ در ادامه حجت الاسلام و المسلمین شاهسوند آسیب های اجتماعی را به مثابه بیماری دانست که اگر جلوی این بیماری گرفته نشود تمام اجزای این نظام مورد آسیب قرار گرفته و مانع رشد و تعالی سایر بخش ها می شود لذا نقش نهاد های اجتماعی و دولتی در این مسئله بسیار مهم بوده و بایستی نسبت به جامعه شناسی و علوم اجتماعی آگاهی کامل داشته باشند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.