بازدید از کارگاه تولید ماسک هوکام

استان چهارمحال…
اردوی راهیان علم و فناوری

بازدید از کارگاه تولید ماسک هوکام

مسئولین و معاونین سازمان بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری به همراه جمعی از اساتید بسیجی از کارگاه تولیدی ماسک هوکام در قالب اردوی راهیان علم و فناوری بازدید کردند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی چهارمحال و بختیاری، مسئولین و اعضای شورای مرکزی سازمان بسیج اساتید از کارگاه تولید ماسک هوکام بازدید کردند. این کارگاه  به همت اساتید بسیجی و جمعی از دانشجویان به منظور تحقق فرامین مقام معظم رهبری و در راستای شعار سال راه اندازی شده است.

علی میرزاخانی مدیر عامل این کارگاه و عضو شورای مرکزی کانون دانشگاه گفت: این کارگاه از ابتدا تا کنون با تلاش شبانه روزی اساتید و تعدادی از دانشجویان جهت  کمک به رونق تولید در زمان وجود ویروس منحوس کرونا راه اندازی شده است و تمام دستگاه های تولیدی این کارگاه حاصل تلاش آن هاست.  

میرزاخانی افزود: ما توانستیم بدون حمایت بخش دولتی و با استفاده از توان و ظرفیت این تلاشگران، برای بیش از سی نفر اشتغال ایجاد کنیم و همچنین آماده ایم تا در زمینه های دیگر تولیدات و اختراعات جدیدی در استان به ثبت برسانیم.

 در این برنامه مسئولین و اعضای سازمان بسیج اساتید از مراحل تولید ماسک هوکام به طور کامل بازدید نمودند و در پایان این بازدید دکتر احمد رضا بسیج مسئول سازمان بسیج اساتید ضمن عرض خدا قوت و تشکر از همت مضاعف این گروه  ، ابراز خرسندی نمود و گفت بسیجی واقعی شما هستید که در این برهه از زمان توانستید با کمترین هزینه و وضعیت موجود ، چنین فناوری را راه اندازی نمایید.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.