نشستی صمیمانه در قالب طرح استاد مسجد

استان چهارمحال…
به مناسبت گرامی داشت دهه ولایت، ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد امام حسین (ع) سورشجان برگزار شد:

نشستی صمیمانه در قالب طرح استاد مسجد

به مناسبت گرامی داشت دهه امامت و ولایت و در قالب طرح استاد مسجد ،مسئول سازمان بسیج اساتید استان در مسجد امام حسین (ع) سورشجان حضور پیدا کرد.

به مناسبت گرامی داشت دهه امامت و ولایت ، مسئول سازمان بسیج اساتید استان در طرح استاد مسجد در مسجدامام حسین (ع) سورشجان حضور پیدا کرد .

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی چهارمحال و بختیاری در این نشست صمیمانه که پس از اقامه  نماز مغرب و عشا برگزار شد ، احمدرضا بسیج این دهه را فرصتی ارزشمند و مناسبی برای درک جایگاه ولایت در جامعه اسلامی دانست و گفت میبایستی از این نعمت ولایت  در راستای ترویج سیره و سبک زندگی اهل بیت (ع)  که همان سبک زندگی دینی اسلامی است الگو و بهره گرفت.

بسیج، ولایت مداری و ولایت پذیری را مهمترین شاخصه شیعیان در جهان دانسته و به تشریح و تبیین این جایگاه مهم در جامعه اسلامی پرداخت ؛ همچنین با اشاره به سخنان امام راحل ،ولایت فقیه را ادامه ولایت رسول الله (ص) دانست و حضور پرشور و آگاهانه مردم برای انتخابات اصلح را نماد این قضیه معرفی کرد.

 وی گفت : این حضور موجب عظمت انقلاب اسلامی ، عزت جمهوری اسلامی و استحکام پایه های این نظام مقدس است.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.