دیدار و تکریم خانواده های شهداء

استان چهارمحال…
کانون بسیج اساتید شهرستان فارسان برگزار کرد:

دیدار و تکریم خانواده های شهداء

به مناسبت گرامیداشت هفته ی دفاع مقدس، جمعی از اساتید دانشگاه فارسان با خانواده های معزز شهیدان جهانبخش همتی و قدیر کریمی دیدار کردند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهار محال و بختیاری، جمعی از اساتید دانشگاه فارسان با خانواده های شهیدان جهانبخش همتی و قدیر کریمی دیدار کردند. 

احمد نادری مسئول کانون بسیج دانشگاه، دراین باره گفت: دیدار با خانواده شهدا نشانه ای از تجدید میثاق مسئولان با آرمان های امام(ره) و شهدا است و تکریم خانواده های این عزیزان یکی از کارهای بابرکت است؛ چرا که باعث ارتباط عمیق تر با شهدا شده و باعث می شود مسئولان فداکاری و حرمت خون شهدا را قدر بدانند و با عزمی راسخ تر، اراده ای قوی تر و قلبی بصیرتر به انجام مسئولیت بپردازند و یادشان نرود که مسئولیت یک امانت الهی است؛ لذا فقط با تکیه بر ایمان قوی و قدم برداشتن در راه ولایت و خدمت به مردم ، می توان نسبت به انقلاب ادای دین نمود.

در ادامه، عسگری رییس بنیاد شهید و حجت الاسلام همتی از اساتید بسیجی کانون بسیج اساتید فارسان در خصوص ویژگی های این دو شهید گرامی و شهدای گرانقدر فارسان گفت و گو کرده و در مورد شان و جایگاه این بزرگواران بیاناتی را ارائه نمودند.

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.