عصر شعر و ادب

استان چهارمحال…
کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور بروجن برگزار کرد:

عصر شعر و ادب

کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور بروجن با همکاری بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ویژه برنامه ای با موضوع عصر شعر و ادب برگزار نمود.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهار محال و بختیاری، ویژه برنامه عصر شعر و ادب به مناسبت اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین، شاعران، هنرمندان و یادگاران ۸ سال دفاع مقدس در فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجن برگزار شد.

احمدرضا بسیج مسئول سازمان بسیج اساتید استان ضمن تسلیت اربعین حسینی و ایام آخر ماه صفر و همچنین گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: شهدا خود را برای خدا خالص کردند و راه خود را به درستی انتخاب کردند و خداوند از میان بندگانش آن ها را برگزید و در قرآن جایگاهشان را متذکر شد؛ وی افزود شهدا بعد از انبیا و علما در بالاترین جایگاه نزد خداوند قرار می گیرند.

در این برنامه تعدادی از شعرا، هنرمندان و رزمندگان با ارائه اشعار ومطالب و خاطره گویی، ارادت خود را به سرور و سالار شهیدان و شهدا هشت سال دفاع مقدس، ابراز نمودند.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.