13 آبان و استکبار ستیزی

استان چهارمحال…
کانون بسیج اساتید دانشکده ی فنی پسران شهرکرد برگزار نمود:

13 آبان و استکبار ستیزی

ویژه برنامه روشنگری با موضوع 13 آبان و استکبار ستیزی به همت کانون بسیج اساتید دانشکده ی فنی پسران شهرکرد به صورت مجازی برگزار گردید.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، در این جلسه ی وبیناری که به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان در سازمان بسیج اساتید بصورت مجازی برگزار گردید، رضا دادگر عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان گفت: ایران بعد از تحول سال 1357 منتظر یک تحول فرهنگی دیگری است که مدنظر فرمایشات رهبر کبیر انقلاب است؛ اگر سمبل مرگ بر آمریکا هرسال تکرار نشود، رفته رفته این اندیشه کمرنگ شده و برای آیندگان ناشناخته می شود.

وی افزود: باید هرساله دسیسه های دشمن شناسایی و با شعار استکبار ستیزی برای مردم برملا گردد. آنها می خواهند این انقلاب را با هر ترفندی ضعیف و ناکار آمد رقم بزنند ولی با توکل برخدا و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و اتحاد مردم این انقلاب هر روز در دنیا سربلند تر خود را نشان داده است.

وی تصریح کرد: آمریکا توسط نماینده ی خود در خاور میانه یعنی اسرائیل به دنبال توطئه افکنی در منطقه بویژه در کشور های مسلمان نشین و هم مرز با ایران است ولی در پی این توطئه ها و حملات مختلف ایران هر روز مانند پولاد آبدیده تر در برابرهجمه های آنان مستحکم تر و پیروزمندانه تر عمل کرده است. کشور ما زیر بار ظلم نخواهد رفت و نهایت دشمنی آنها تحریم های همه جانبه آنها بود که باز هم  نتوانستند ایران را به زانو در بیاورند. هرچند مشکلاتی بوجودآمد ولی پایه های اقتصادی و مقاومتی را محکم تر کرده و اثبات نمودیم که ملت ایران با تمام قوا در مقابل تمامیت استکبار ایستاده است.

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.