دیدار با خانواده معظم شهداء

استان چهارمحال…
کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور فارسان برگزار کرد:

دیدار با خانواده معظم شهداء

به مناسبت بزرگداشت هفته بسیج جمعی ازاساتید بسیجی دانشگاه پیام نور شهرستان فارسان با خانواده شهید والا مقام عبدالوهاب حیدری دیدار کردند.

به گزارش دفتر رسانه و ارتباطات نهضت استادی بسیج چهارمحال و بختیاری، دراین دیدار که با حضور رئیس بنیاد شهید وامور ایثارگران فارسان و تعدادی از اساتید بسیجی صورت گرفت، برادرزاده و همسر شهید عبدالوهاب حیدری به بیان صفات و ویژگی های اخلاقی و رفتاری وی پرداختند و خاطرات روزهای جهاد و شهادت و سختی ها و شیرینی های آن دوران مرور شد.

 در ادامه احمد نادری مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه پیام نور فارسان، ضمن عرض ارادت به محضر همه شهدای والامقام  و شهید عبدالوهاب حیدری مطالبی در باب فضیلت جهاد و شهادت بیان کرد و گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب که فرموده اند: "بزرگداشت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست"، بر همه ما واجب است یاد، نام و آرمان های شهدا را با جان و دل زنده نگه داریم و همواره قدردان خانواده آنها باشیم.

وی افزود: خانواده شهدا بهترین عزیزان خود را تقدیم اسلام و ارزش های انقلاب کردند و با صبر و ایمان کمترین ناراحتی هم نشان ندادند و خوشا بحال خانواده شهدا که در اجر آن بزرگواران سهیم هستند. دیدار با خانواده شهدا همواره مایه کسب آرامش و یقین و انرژی بیشتر برای گام برداشتن در مسیر تداوم انقلاب در این برهه حساس بوده است.                                           

انتهای پیام/

افزودن دیدگاه جدید

About text formats

Restricted HTML

  • تگ‌های HTML مجاز: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.